موبایل و تبلت

پیکسل 6 و 6 پرو آپدیت مارس Feature Drop و اندروید 12L را دریافت کردند

اکثر گوشی‌های پیکسل به‌روزرسانی اندروید 12L (همچنین به نام اندروید 12.1 شناخته می‌شود) را در اوایل ماه مارس دریافت کردند که با وصله‌های امنیتی ماه مارس و Pixel Feature Drop ترکیب شد. با این حال، پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو باید کمی بیشتر منتظر بمانند و اکنون به نظر می رسد که بالاخره به روزرسانی به سری پیکسل 6 می رسد.

ورایزن اوایل روز دوشنبه اعلام کرد که به‌روزرسانی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را برای فعال کردن پشتیبانی از C-Band 5G ارائه می‌کند. در آن زمان مشخص نبود که آیا این به روز رسانی فقط C-Band است یا اینکه بخشی از به روز رسانی تاخیری ماه مارس است، اما اکنون ما تایید دومی را داریم. ورایزن صفحه به‌روزرسانی نرم‌افزار خود را برای پیکسل 6 پرو به‌روزرسانی کرده تا اشاره کند که به‌روزرسانی مارس در حال عرضه با شماره ساخت SP2A.220305.013.A3 است (مطابق با شماره‌ای که گوگل در اوایل این ماه فهرست کرده بود).

علاوه بر عملکرد C-Band، آپدیت مارس Pixel Feature Drop ویژگی‌های جدید Live Caption برای تماس‌ها، Night Sight در اسنپ چت، مهمانی‌های تماشای یوتیوب و اشتراک‌گذاری زنده در گوگل دوئو، پیشنهادات ایموجی و استیکر در Gboard (در حال حاضر فقط برای انگلیسی آمریکا) اضافه کرد. حالت مفسر جدید در Google Translate و ویجتی که عمر باتری برخی از دستگاه های متصل را نشان می دهد.

اندروید 12L طرح‌بندی‌های دو ستونی و سایر بهینه‌سازی‌های صفحه‌نمایش بزرگ را در سراسر سیستم و برنامه‌های اصلی معرفی می‌کند که مهم‌تر از همه در پنل تنظیمات/اعلان‌های سریع است. اکثر تغییرات در پیکسل 6 و 6 پرو مفید نیستند، زیرا آنها صفحه نمایش اندازه تبلت یا حالت دسکتاپ ندارند، اما چند ویژگی وجود دارد که در گوشی ها نیز مفید است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا