موبایل و تبلت

نسخه پایدار One UI 6 برای سری گلکسی اس 23 منتشر شد

سامسونگ به‌تازگی در ماه اکتبر بروزرسانی One UI 6 را با دو روز فرصت به پایان رساند. فریمور که اندروید 14 و وصله امنیتی 1 اکتبر را حمل می‌کند، اکنون در سراسر جهان برای گلکسی S23 اولترا، گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس عرضه می‌شود.

به روز رسانی حدود 3 گیگابایت حجم داشته و مجموعه ای از پیشرفت ها و ویژگی های جدید را به ارمغان می آورد. طراحی جدیدی با فونت پیش‌فرض جدید، نمادهای جدید، برچسب‌های آیکون ساده‌تر و راهی برای بزرگ‌تر کردن ساعت قفل یا تغییر مکان آن وجود دارد. Quick Panel دارای یک طرح بندی دکمه جدید است – وای فای و بلوتوث مکان های خاص خود را در بالا دارند، به دنبال آن کلیدهای سریع معمولی و روشنایی به پایین منتقل شده است.

One UI 6 پخش کننده ویدیوی جدید Studio را به ارمغان می آورد. ابتدا باید برنامه گالری را باز کرده و از آنجا فعال کنید. این یک ویرایشگر ویدیویی مبتنی بر پروژه با گزینه‌های قدرتمند می باشد، اما به نظر می‌رسد در حال حاضر در حد FHD است. سایر موارد جدید شامل ویجت آب و هوای جدید، ظاهر جدید Samsung Health، حالت هواپیمای هوشمندتر (Wi-Fi و بلوتوث را روشن نگه می‌دارد) و منوی تنظیمات باتری و موارد دیگر می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا