گوناگون

شرکت Bauhutte از یک تخت برقی مخصوص بازی رونمایی کرد

شرکت ژاپنی Bauhutte محصول جدیدی را برای گیمرها روانه بازار کرده است که این محصول عملاً ذهن شما را متحیر خواهد کرد. دلیل آن این است که یک تخت بازی الکتریکی است! بله، یک تخت برای گیمرها. ژاپن به عنوان یکی از کشورهای برتر بازی در نظر گرفته می شود و جای تعجب نیست که شرکت هایی مانند نینتندو، سگا، کونامی و تعداد زیادی از غول های بازی دیگر از ژاپن سرچشمه گرفته اند. تخت بازی برقی Bauhutte دارای شماره مدل BGB-100FA است و با قیمت مناسب 462 دلار به فروش می رسد.

تخت بازی برقی Bauhutte اولین محصول بازی این برند نیست. در اوایل سال جاری، شرکت ژاپنی یک ماساژور دستی با عملکرد گرمایش برای گیمرها عرضه کرد. سازنده همچنین میزها و قفسه هایی در اطراف تخت دارد که بر اساس مفهوم چیدمان “تخت بازی” است که به شما امکان می دهد بدون ترک تخت بازی کنید، بخوابید و غذا بخورید.

BGB-100FA به دو موتور مجهز است و دارای دو موقعیت برای کج شدن در ناحیه کمر و پاها است. زاویه کمر را می توان حداکثر تا 60 درجه و زاویه پاها را تا 35 درجه تنظیم کرد تا کاربران بدون نیاز به ترک تخت، موقعیت های مناسبی برای خوابیدن، بازی کردن یا غذا خوردن داشته باشند. اندازه تجهیزات استاندارد 94 در 199 در 13.8 یا 28.5 سانتی متر است و ظرفیت بار کمتر از 200 کیلوگرم است که حتی توسط بازیکنان سنگین قابل استفاده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا