لنوو به تازگی کامپیوترهای دسکتاپ جدید را در چین معرفی کرده است. مدل‌های جدید از سری محصولات Xiaoxin این برند، کامپیوترهای All in One می باشند که مجهز آخرین نسل پردازنده‌های اینتل هستند. قابل ذکر است، کامپیوترهای جدید Xiaoxin AIO در دو اندازه مختلف، یعنی مدل های 24 و 27 اینچی عرضه می شوند. اگرچه، هر دو مدل از پردازنده‌های سری Core P تیم آبی بهره می‌برند.

در حالی که اندازه های صفحه نمایش متفاوت است، نسخه های 24 اینچی و 27 اینچی یک پنل با وضوح 1080p ارائه می دهند که از سه طرف توسط حاشیه های باریک احاطه شده است. در زیر کاپوت، کامپیوترهای جدید به پردازنده Core i5-1250P اینتل مجهز شده اند که 12 هسته داشته و توان مصرفی آن 35 وات است. دلیل انتخاب لنوو برای پردازنده های سری P اینتل احتمالاً به دلیل فرم فاکتور است.

برای حافظه، کامپیوترها با 16 گیگابایت رم DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز، 512 گیگابایت حافظه PCIe 4.0 SSD و حتی یک هارد دیسک داخلی پاپ آپ 2.5 اینچی عرضه می شوند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه ها می‌توان به بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی از صدای Dolby، دوربین داخلی و آرایه میکروفون دوگانه اشاره کرد. گزینه های اتصال شامل چهار پورت USB Type-A، یک HDMI و یک پورت شبکه است. مدل 24 اینچی و 27 اینچی این دسکتاپ جدید قرار است به ترتیب با قیمت های 740 دلار و 785 دلار راهی بازار شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *