نرم افزار و اینترنت

گوگل چت کردن با اسیستنت خود را آسان تر می کند

گوگل امروز سه ویژگی جدید را برای دستیار صوتی خود معرفی کرد که همگی تعامل با آن را آسان‌تر و طبیعی‌تر می‌کنند. اولی در مورد ساده‌تر کردن مکالمه با اسیستنت با نگاه کردن به دستگاهی مانند Nest Hub با دوربین داخلی آن و صحبت بدون استفاده از کلمه بیدار «Hey Google» است. این ویژگی در اواخر این هفته برای کاربرانی که Nest Hub Max خود را با دستگاه اندروید همگام کرده، ارائه می‌شود، در حالی که کاربران iOS باید چند هفته دیگر منتظر بمانند.

ویژگی جدید دیگر پشتیبانی گسترده از عبارات سریع است، یعنی امکان استفاده از یک عبارت سریع برای پاسخ دادن به تماس تلفنی، خاموش کردن چراغ ها یا پرسش در مورد آب و هوا، بدون نیاز به استفاده از کلمه بیدار. این بدان معناست که در ادامه، می‌توانید بدون گفتن «Hey Google» یک تایمر تنظیم کنید. گوگل خاطرنشان می کند که این یک ویژگی انتخابی است و از ویژگی تطبیق صدای شرکت استفاده می کند که در حال حاضر در Nest Hub در دسترس است.

در نهایت، گوگل همچنین تغییراتی را در نحوه پردازش درخواست‌های شما توسط اسیستنت ایجاد می‌کند تا بتواند هدف شما را بهتر درک کند، حتی اگر مجبور شوید خود را اصلاح کنید یا مکث های کوچکی انجام دهید، مثلاً در مورد نحوه بیان سؤال خود فکر کنید. متأسفانه، این ویژگی هنوز در حال توسعه است اما باید در اوایل سال 2023 عرضه شود. گوگل همیشه از I/O برای نمایش ویژگی‌های آینده استفاده می‌کند، حتی اگر برخی از آنها هرگز راه‌اندازی نمی‌شوند، بنابراین فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم این یکی کجاست. می رود.

با این حال، به طور کلی، به نظر می‌رسد این موارد افزوده‌های ارزشمندی به مجموعه ویژگی‌های Google Assistant هستند. گفتن «Hey Google» به سرعت قدیمی می‌شود و همچنان کمی عجیب به نظر می‌رسد.

منبع
techcrunch
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا