شرکتی موسوم به AYANEO از کنسول های دستی بازی Air و Neo 2 رونمایی کرد. در حالیکه AYANEO Air اولین کنسول دستی مجهز به ویندوز با صفحه نمایش OLED است، AYANEO 2 از چیپست AMD Ryzen 6800U پشتیبانی می کند.

AYANEO Air به عنوان اولین دستگاه دستی ویندوز با صفحه نمایش OLED طراحی شده است. این دستگاه دارای موتور خطی محور X، جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت USB-C و اسلات microSD است. AYA Neo Air همچنین از نورپردازی RGB و دهانه بلندگو در دو طرف دستگاه بهره می برد. AYA Neo Air شباهت زیادی به نینتندو سوئیچ لایت دارد اما به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند با Steam Deck رقابت کند. AYA Neo Air در حال حاضر برای رزرو موجود است.

AYANEO 2021 و AYANEO Next دو تا از گران‌ترین گوشی‌های دستی هستند که قبلاً توسط این برند عرضه شده‌اند. کنسول دستی AYANEO Air یک نسخه بسیار قابل حمل از نسل های قبلی خود است. AYANEO می تواند با عرضه AYANEO Air مقرون به صرفه، بخش پر جنب و جوش بازار بازی های دست نخورده را هدف قرار دهد.

Air دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی و پردازنده AMD Ryzen 6800U است که برای اولین بار برای یک کنسول بازی دستی ظاهر شده است. در حالی که هنوز جزئیات زیادی در مورد این دستگاه مشخص نشده، انتظار می رود تا پایان سال وارد بازار شود. نمای خارجی AYA Neo Air می تواند نشان دهنده طراحی ارگونومیک باشد. گمانه زنی هایی وجود دارد که AYANEO Air می تواند حدود 500 دلار قیمت داشته باشد، اما این می تواند فروش سختی در بازار بسیار اشباع دستی باشد. با این حال، این امکان وجود دارد که ویژگی های چشمگیر در Air بتواند تقاضای آن را افزایش دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *