نرم افزار و اینترنت

متا در حال آزمایش رمزگذاری سرتاسر برای اپ مسنجر VR Quest است

متا تلاش چندین ساله در ویژگی های رمزگذاری سرتاسر (E2EE) مسنجر خود کرده است. با توجه به یک پست وبلاگ، با به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید v40، متا در حال آزمایش E2EE اختیاری برای پیام‌ها و تماس‌های یک به یک در VR است، اگرچه مشخص نیست که چه تعداد نفر در این آزمایش گنجانده شده‌اند یا چگونه می‌توانید این ویژگی را فعال کنید، هستند.

این آزمایش در کنار دسته ای از ویژگی های جدید قابل توجه دیگر در بروزرسانی v40 ارائه می شود. گزینه‌های جدیدی برای دسترسی به صدا وجود دارد، از جمله توانایی تنظیم تعادل صوتی کانال‌های صوتی چپ و راست و ویژگی صدای تکی که به شما امکان می‌دهد همان صدا را در بلندگوهای چپ و راست بشنوید. همچنین اکنون می‌توانید اپلیکیشن های جداگانه را پشت یک الگو قفل کنید، که می‌تواند راهی مفید برای جلوگیری از دسترسی به اپلیکیشن هایی باشد که نمی‌خواهید کودک با آنها بازی کند. قبلاً فقط می‌توانستید کل هدست را پشت یک الگو قفل کنید.

علاوه بر این، تا زمانی که از طریق بلوتوث متصل هستند، اکنون می‌توانید نمایش‌های بصری کیبوردهای فیزیکی بیشتری را در VR ببینید. این ویژگی ابتدا از Logitech K830 و Apple’s Magic Keyboard هنگام استفاده از هدست Quest 2 پشتیبانی می کرد و با نسخه 40 می توانید نمایش هایی از صفحه کلید جادویی اپل را با صفحه کلید عددی، Logitech K375s و Logitech MX Keys مشاهده کنید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا