کنسول و بازی

بازی Street Fighter 6 در سال 2023 با حالت‌های جدید منتشر می‌شود

چند ماه پس از تایید وجود Street Fighter 6، کپکام فاش کرد که نسخه بعدی این فرنچایز مبارزه ای در سال 2023 برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری X|S و کامپیوتر منتشر خواهد شد. همانطور که شرکت در تیزر اولیه خود وعده داده بود، این بازی شامل Luke، یک شخصیت کلیدی DLC برای Street Fighter V، و همچنین Ryu و Chun-Li مورد علاقه طرفداران خواهد بود. سازنده بازی های ویدیویی قبلاً لوک را به عنوان “بازیکن کلیدی در آینده Street Fighter” توصیف کرده بود که به گسترش دنیای آن کمک می کند.

کپکام از موتور RE خود برای توسعه بازی مبارزه استفاده می کند و می گوید که این قابلیت را به آن می دهد تا اطمینان حاصل کند که جزئیات دقیق تر مانند ظاهر ماهیچه های منفرد در حال کشیده شدن هستند. این شرکت همچنین از موتور RE برای عناوین محبوب دیگر خود از جمله Resident Evil Village، Devil May Cry 5 و Monster Hunter: Rise استفاده کرده بود. یکی از ویژگی‌هایی که با این عنوان عرضه شده، Real Time Commentary است که توضیحات قابل فهمی در مورد گیم‌پلی بازی‌های شما ارائه می‌دهد.

همچنین دارای حالت هایی از ورودی های قبلی به همراه دو حالت جدید به نام های World Tour و Battle Hub خواهد بود. علاوه بر این، کپکام در حال معرفی Modern Control Type با Street Fighter 6 است تا انجام حرکات ویژه را آسان‌تر کند: به شما این امکان را می‌دهد تا با فشار دادن دکمه مربوط به آن همراه با ورودی جهت، حملات خاصی را انجام دهید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا