اپل نسخه آتی CarPlay موجود در iOS 16 را پیش‌نمایش کرده است. رابط کاربری جدید CarPlay دارای طراحی آینده‌نگرتر است که داده‌های غنی‌تری در مورد سواری شما ارائه می دهد. علاوه بر این، اکنون می‌توانید ضامن‌های خودرو را بدون خروج از نمای CarPlay کنترل کنید. این به کاربران اجازه می دهد تا تنظیمات خودروی خود را بدون ترک رابط کاربری همهجانبه CarPlay بهتر تنظیم کنند.

CarPlay در حال حاضر بر روی 98 درصد از خودروها آمریکایی موجود است. نسخه به روز شده آن تجربه ای مشابه با آیفون را معرفی می کند. در نتیجه، کاربران iOS نمای خودروی خود را بیشتر آشنا خواهند کرد. ناگفته نماند که نسخه به روز شده از صفحه نمایش خودروهای بزرگتر پشتیبانی می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا از املاک تمام صفحه از طریق اطلاعات مربوطه، جابجایی ها و موارد دیگر استفاده کنند.

این تجربه جدید – که عمیقاً با سخت افزار خودروها گره خورده – احتمالاً منعکس کننده چیزی است که تجربه Apple Car می تواند باشد. شایعات حاکی از آن است که ما احتمالاً به این زودی ها این وسیله نقلیه اپل را نخواهیم دید. با این حال، می توان فرض کرد که این شرکت در حال حاضر رابط کاربری رو به رو را تصور می کند. این می تواند تجربه را از طریق CarPlay قبل از استقرار آن در ماشین خود آزمایش کند.

نسخه جدید CarPlay از تم‌ها نیز پشتیبانی می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد بین طرح‌بندی‌ها، رنگ‌ها و موارد دیگر انتخاب کنند. همچنین با آیفون جفت شده به روشی خصوصی و امن ارتباط برقرار می کند تا داده های مربوطه را در طول درایو نمایش دهد. اینها شامل سرعت حرکت و دما است. اولین تولیدکنندگانی که از این نسخه جدید پشتیبانی می کنند، آئودی، هوندا، اینفینیتی، فورد و غیره خواهند بود. خودروهایی که از این تجربه جدید CarPlay پشتیبانی می کنند اواخر سال آینده معرفی خواهند شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *