اپل واچ بخشی ضروری از سبک زندگی برخی افراد است و کاملاً قابل درک است که چرا؛ این نسخه دارای تعداد زیادی ویژگی مفید برای سازماندهی تمرینات و تشویق یک سبک زندگی سالم تر بوده، و این برای بسیاری از افراد یک مشکل بزرگ است. همچنین می‌تواند فیبریلاسیون دهلیزی (AFib)، نوعی ضربان قلب نامنظم را شناسایی کند. اپل WatchOS 9 را در WWDC امسال معرفی کرد و پایش مرحله خواب و تاریخچه AFib را به اپل واچ معرفی کرد.

تاریخچه AFib جزئیات بیشتری از زمانی که قلب شما در AFib است به شما ارائه می دهد. می‌توانید ببینید که آیا در زمان‌های خاصی از روز، زمانی که ورزش می‌کنید، زمانی که می‌خوابید و موارد دیگر بیشتر اتفاق می‌افتد یا خیر. این می تواند به افراد کمک کند تا قلب خود را مدیریت کنند و به طور بالقوه می تواند به جلوگیری از عوارض تغییر دهنده زندگی مانند خطر سکته کمک کند.

در مورد ردیابی مرحله خواب، این چیزی است که اپل واچ فاقد آن بوده است، حتی زمانی که رقبا سال‌ها مشابه آن را داشته‌اند. جزئیاتی مانند مدت زمانی که در خواب REM هستید را به شما نشان می دهد تا بتوانید کیفیت خوابی که دارید را مشاهده کنید. این واقعاً یک ویژگی منحصر به فرد اپل نیست، اما یکی از مواردی است که اکثر کاربران از آن استقبال می کنند. اگرچه هنوز هیچ تشخیص خودکار خواب وجود ندارد. کاربران داده های مرحله خواب را در اپل واچ در برنامه Sleep می بینند و می توانند اطلاعات دقیق زیادی مانند زمان خواب را مشاهده کنند. نه تنها این، آنها معیارهای بیشتری مانند ضربان قلب و تعداد تنفس را نیز در نمودارهای مقایسه خواب در برنامه Health در آیفون دریافت خواهند کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *