در رویداد Bespoke Home 2022 سامسونگ، این شرکت از نام تجاری جدید SmartThings Home Life رونمایی کرد. SmartThings Home Life که اواخر ژوئن در 97 کشور عرضه شد، نوید یک “تجربه خانه هوشمند جامع تر” را می دهد.

سرویس جدید در برنامه SmartThings موجود ادغام می شود و کنترل متمرکز و یکپارچه ای را بر روی تمام وسایل خانه هوشمند شما ارائه می دهد. همچنین لازم به یادآوری است که سامسونگ یکی از شرکای پایه‌گذار استاندارد جدید Matter است که اواخر امسال عرضه می‌شود. SmartThings Home Life شش حوزه کلیدی را در بر می گیرد که سخت افزار خود سامسونگ و همچنین شرکای OEM ارائه شده است.

  • SmartThings Cooking: دستور العمل ها، وسایل تنظیم خودکار، مدیریت لیست های خرید و موارد دیگر را بیابید. از هوش مصنوعی Whisk’s Food برای توصیه دستور العمل ها و برنامه های غذایی شخصی سازی شده استفاده می کند. با تمام لوازم آشپزخانه هوشمند سامسونگ ارتباط برقرار می کند.
  • SmartThings Energy: با اطلاعات بی‌درنگ در مورد میزان مصرف و محل استفاده از آن در خانه، کنترل مصرف انرژی خود را در دست بگیرید. همچنین حالت های صرفه جویی در انرژی را در دستگاه های خانگی متصل به طور خودکار فعال می کند.
  • SmartThings Clothing Care: دستگاه‌های مراقبت از لباس را برای ارائه خدمات بر اساس سبک زندگی شما و همچنین ویژگی‌هایی مانند گزینه‌های مراقبت از پوشاک سفارشی و یادآوری برای خرید لوازم وصل می‌کند.
  • SmartThings Pet Care: وقتی حیوان خانگی شما تنها در خانه است SmartThings می تواند به طور خودکار موسیقی یا برنامه های تلویزیونی را برای آنها پخش کند و همچنین وسایل متصل مانند چراغ ها و تهویه مطبوع را برای ایجاد یک محیط راحت تنظیم کند.
  • SmartThings Home Care: همه دستگاه‌های متصل سامسونگ خود را نگه دارید و اعلان‌های مربوط به تعمیر و نگهداری توصیه شده و عیب‌یابی آسان را دریافت کنید.
  • SmartThings Air Care: کیفیت هوا را در داخل و خارج از خانه نظارت کنید و در عین حال کنترل کاملی بر تهویه مطبوع و تصفیه کننده ها دارید.

علاوه بر این، Family Hub، از سال 2016، مورد توجه و محبت قرار گرفته است. ویژگی‌های جدید Family Hub در آخرین به‌روزرسانی خود که در ماه جولای عرضه می‌شود، سرگرمی، ویژگی‌های هوشمند و اتصال بیشتری به آشپزخانه ارائه می‌کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *