اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد حداکثر سه پست یا ریلز را در بالای پروفایل خود پین کنید. درست مانند پست‌های پین‌شده در تیک تاک و توییتر، آنها در خط مقدم گرید اینستاگرام شما قرار می‌گیرند انگار که اخیراً آنها را پست کرده‌اید.

می توانید با انتخاب یکی از پست ها یا ریلز خود و سپس ضربه زدن روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست از این ویژگی استفاده کنید. از آنجا پین به پروفایل خود را بزنید. وقتی به پروفایل خود برگشتید، پست خود را در گوشه سمت چپ بالای گرید خود با نماد پین سفید خواهید دید. اگر تصمیم دارید پست یا ریلز دیگری اضافه کنید، هر پست پین شده موجود به سمت راست قرار داده می شود.

پست‌های پین‌شده حداقل از ابتدای سال جاری در حال کار بوده‌اند. الساندرو پالوزی، اولین بار این ویژگی را در ژانویه مشاهده کرد و اینستاگرام به طور رسمی آزمایش آن را در ماه آوریل اعلام کرد. در حالی که بسیاری از کاربران در حال حاضر از نکات برجسته استوری استفاده می‌کنند – که به صورت ریز عکس‌های حباب‌دار در زیر عکس پروفایل و تعداد فالوورهای شما ظاهر می‌شوند – برای نشان دادن دسته‌های مختلف محتوا، پست‌های پین‌شده به سازندگان اجازه می‌دهد تا مطمئن شوند که برخی از پست‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *