به‌روزرسانی OTA جدید برای مایکروسافت سرفیس دوئو 2 منتشر شده که پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدید زیادی را برای دستگاه تاشو به ارمغان می‌آورد. حجم این به‌روزرسانی 736 مگابایت است و دوئو 2 را به نسخه 2022.418.98 ارتقا می‌دهد. Glance Bar ناحیه نازکی از نمایشگرهای در معرض دید است که اطلاعات قابل مشاهده مانند زمان، تاریخ و اعلان ها را نشان می دهد. به‌روزرسانی اکنون اعلان‌هایی را برای برنامه‌های پیام‌رسان شخص ثالث نشان می‌دهد. Glance Bar قبلاً فقط پیامک، پست صوتی و هشدارهای مایکروسافت تیمز را نشان می داد.

Slim Pen 2 عملکرد بهبود یافته ای دارد و بروزرسانی سیستم عامل خود اتصال خودکار با سرفیس دوئو 2 را امکان پذیر می کند. Slim Pen 2 در صورت اتصال از طریق بلوتوث قادر به دریافت بروز رسانی فریمور خواهد بود (نیازی به انجام این کار با Surface PC نیست) و هنگامی که به نسخه 5.133.139 به روز شود، Slim Pen 2 همچنین می تواند به طور خودکار با سرفیس دوئو قبلی جفت شود.

ویژگی‌های جدید نرم‌افزار شامل شارژ بهینه، بازخورد لمسی در دسترس در تنظیمات برنامه دوربین و رابط پیکربندی فریمور دستگاه (DFCI) برای کنترل استفاده از دستگاه می‌شود. برنامه دوربین «قابلیت استفاده» بهبود یافته ای دارد که به نوعی توضیح مبهم است، اما باید سریعتر باشد یا عملکرد بهتری داشته باشد. نسخه قبلی این دستگاه تاشو نیز یک به‌روزرسانی دریافت کرد، اما فقط به‌روزرسانی‌های «پایداری دستگاه» را فهرست کرد و با نسخه 2022.418.56 عرضه شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *