استیل سریز Apex Pro Mini و Apex Pro Mini Wireless یک جفت کیبورد مکانیکی جمع و جور جدید هستند که با سوئیچ های قابل تنظیم عرضه می شوند، ویژگی ای که باعث شده Apex Pro 2019 قبلی استیل سریز را به یکی از قوی ترین صفحه کلیدهای گیمینگ موجود کند. مدل Pro Mini با قیمت 179.99 دلار و مدل Pro Mini Wireless نیز با قیمت 239.99 دلار در دسترس است.

هر دو کیبورد از سوئیچ های جدید OmniPoint 2.0 SteelSeries استفاده می کنند که نسخه ارتقا یافته سوئیچ های OmniPoint استفاده شده در Apex Pro اصلی هستند. برخلاف سوئیچ‌های مکانیکی سنتی، که از کنتاکت‌های فلزی برای ثبت فشار کلید استفاده می‌کنند، این سوئیچ‌های خطی OmniPoint از سنسورهای Hall Effect مغناطیسی استفاده می‌کنند، به این معنی که می‌توانند دقیقاً میزان فشار یک سوئیچ را حس کنند.

استیل سریز از این سوئیچ ها برای ارائه چند ویژگی منظم استفاده می کند. برای شروع، می‌توانید نقطه‌ای را که سوئیچ‌های آن در آن فعال می‌شوند را تنظیم کرده و فشار یک کلید را ثبت کنید. یک سوئیچ OmniPoint 2.0 می تواند فشار را در هر نقطه ای از 0.2 میلی متر تا 3.8 میلی متر ثبت کند که نسبت به برد 0.4 تا 3.6 میلی متری ارائه شده توسط سوئیچ های اصلی OmniPoint بهبود یافته است. گیمرها ممکن است بخواهند در ثانیه‌ای که فشار داده می‌شود، سوئیچی را برای فعال کردن آن تنظیم کنند، در حالی که تایپیست‌ها ممکن است بخواهند فشار کلیدهای اشتباه را با صبر کردن برای فشار کامل قبل از فعال کردن، کاهش دهند.

همچنین می توانید چندین فرمان را به یک سوئیچ در Apex Pro Mini و Apex Pro Mini Wireless اختصاص دهید. مثال هایی که توسط استیل سریز ارائه شده عبارتند از: نیم فشار دادن سوئیچ برای حرکت، اما فشار دادن کامل آن برای دویدن در بازی یا نیم فشار دادن برای تجهیز یک نارنجک و فشار کامل برای پرتاب آن. سوئیچ های OmniPoint 2.0 دارای 100 میلیون فشار کلید هستند، همان چیزی که Cherry از سوییچ های خطی MX Red خود وعده داده است.

هر دو کیبورد از چیدمان فشرده 60 درصدی استفاده می کنند، به این معنی که فاقد ردیف عملکرد، نام پد (بخش اعداد) و حتی کلیدهای پیکان کیبوردهای با اندازه کامل مانند Apex Pro هستند. این می تواند یک مزیت برای گیمرهای موس و کیبورد باشد که فضای بیشتری روی میز برای حرکت دادن ماوس دارند، اما، برای بهره وری اداری کمتر مفید است. به عنوان مثال، استفاده از میانبر صفحه کلید برای دسترسی به کلیدهای جهت دار یک کابوس است.

سوئیچ‌های فعال‌شده مغناطیسی در صفحه‌کلیدهای بی‌سیم بسیار نادر هستند، به طوری که سازنده صفحه‌کلید Hephboard ادعا می‌کند که H1-Hera اخیراً معرفی‌شده آن «اولین صفحه‌کلید بی‌سیم جهان» است که از آن‌ها استفاده می‌کند. Apex Mini Wireless می تواند به صورت بی سیم با استفاده از دانگل بی سیم 2.4 گیگاهرتزی یا از طریق بلوتوث به رایانه متصل شود. عمر باتری 30 ساعت با دانگل یا 40 ساعت با بلوتوث در پروفایل روشنایی پیش فرض آن رتبه بندی شده است. از دیگر ویژگی‌های این کیبورد می‌توان به کلیدهای دوتایی با افسانه‌های درخشان ساخته شده از پلاستیک مقاوم PBT، کابل‌های USB-C قابل جدا شدن در هر دو مدل و نورپردازی RGB برای هر کلید اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *