گجت و پوشیدنی

ساعت فسیل Gen 6 Hybrid، الکسا را در ظاهری باکلاس پنهان می کند

برخی از کاربران دوست ندارند که یک صفحه نمایش غول پیکر را روی مچ خود ببندند (و هر شب آن را شارژ کنند). به همین دلیل است که فسیل ساعت‌های هوشمند هیبریدی را می‌فروشد که سبک آنالوگ را با ویژگی‌های هوشمند نظارت بر سلامت ترکیب می‌کند و فسیل Gen 6 Hybrid کاملاً جدید ویژگی های بسیار سرگرم کننده ای را در خود پنهان می کند.

مانند ساعت‌های هوشمند هیبرید قبلی فسیل، Gen 6 Hybrid جدید مانیتور گام، نظارت بر خواب، پایش ضربان قلب، نظارت بر تناسب اندام و اعلان‌های هوشمند را ارائه می‌دهد. یک نمایشگر کوچک زیر عقربه‌های ساعت، معیارهای مربوط به سلامت یا تناسب اندام را نشان می‌دهد – به نظر می‌رسد این نمایشگر E Ink است، که عمر باتری دو هفته‌ای ساعت را نشان می دهد.

ویژگی های جدید شامل پشتیبانی الکسا و میکروفون داخلی برای دسترسی به دستیار است. همچنین یک سنسور جدید SpO2 برای اندازه‌گیری اشباع اکسیژن خون و مانیتور ضربان قلب بهبود یافته وجود دارد. فسیل Gen 6 Hybrid را در دو پیکربندی به فروش می رساند. طراحی بزرگتر “Machine” وجود دارد که دارای یک قاب 45 میلی متری است و در رنگ های مشکی، نقره ای یا دودی عرضه می شود. طرح کوچکتر “Stella” از یک قاب 40.5 میلی متری استفاده کرده و در رنگ های رزگلد، نقره ای و دو رنگ موجود است. هر دو طرح دارای بند ساعت قابل تعویض به ترتیب 24 و 18 میلی متر هستند.

فسیل Gen 6 Hybrid جدید از 27 ژوئن به فروش می رسد. اگر بند ساعت ضد زنگ را می خواهید که در این مقاله دیده می شود، 249 دلار قیمت دارد، اگرچه اگر از بند چرمی یا سیلیکونی برایتان مهم نیست، می توانید آن را تنها با 229 دلار بخرید.

منبع
reviewgeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا