کنسول و بازی

معرفی چند بازی تحت وب برای اوقات بیکاری

اگر حوصله دارید یا زمان زیادی برای کشتن دارید، شاید زمانی که سر کار یا سر کلاس هستید، انجام یک بازی وب بهترین راه برای سرگرم کردن شما است. برای کمک به کاهش خستگی، ما لیستی از بهترین بازی‌های وب سریع را برای بازی آنلاین در زمانی که نشسته‌اید و انگشتانتان را می‌چرخانید، گردآوری کرده‌ایم.

1. QWOP

QWOP یک بازی وب افسانه ای است. هدف ساده است: 100 متر را با موفقیت بدوید. به جز، انجام این کار هر چیزی جز ساده نیست، زیرا باید ران ها و ساق پاهای دونده را به صورت دستی کنترل کنید. اگر کمی طول بکشد تا از خط شروع خارج شوید، تعجب نکنید، حداقل با انجام آن خنده خواهید داشت.

2. Entanglement

Entanglement بازی مناسبی در مواقعی است که استرس دارید، حتی اگر بازی‌های پازلی را دوست ندارید. هدف ایجاد طولانی ترین مسیر از طریق کاشی هایی است که در پایین قرار می دهید. این کاشی‌ها به‌طور تصادفی تولید می‌شوند، اما گزینه‌های کافی را ارائه می‌کنند که خسته‌کننده نیست. به علاوه موسیقی پس‌زمینه آرامش‌بخش دوست‌داشتنی وجود دارد.

3. Gridland

Gridland یک بازی سه مسابقه ای با پیچ و تاب است. دو مرحله وجود دارد: روز (جایی که شما با هم هماهنگ می شوید و منابع را برای ساختن دهکده خود جمع آوری می کنید) و شب (جایی که برای مبارزه با هیولاهای مهاجم مسابقه می دهید). زمان تنها زمانی پیشرفت می کند که شما حرکتی انجام دهید، بنابراین برنامه ریزی هوشمندانه و متفکرانه را تشویق می کند. این بسیار هوشمندانه است، اما مهمتر از آن، بسیار سرگرم کننده است.

مفهوم Cookie Clicker بسیار پیش پا افتاده است، شما فقط زمانی که شروع به بازی کنید می توانید واقعاً آن را درک کنید. هدف نهایی تولید هرچه بیشتر کوکی هاست. این کار را با کلیک کردن روی یک کوکی انجام می دهید. سپس می‌توانید کوکی‌ها را در فروشگاه مبادله کنید تا برای خودکارسازی وظایف، مانند مکان‌نمای تقویت‌شده یا مادربزرگ، پاور آپ بخرید.

5. Threes

Threes یک بازی موبایل محبوب است که به یک بازی وب تبدیل شده است. کاشی‌های شماره‌دار را روی یک شبکه چهار در چهار اسلاید می‌کنید تا آنها را به مضرب سه ترکیب کنید. هدف کسب بالاترین امتیاز با چیدن و دستیابی به کاشی های کمیاب است. اگرچه از نظر مفهومی ساده به نظر می رسد، اما ادامه دادن بازی ها بیش از چند دقیقه تا زمانی که هیچ حرکتی باقی نماند، بسیار دشوار است.

6. The Wiki Game

The Wiki Game گنجینه ای از اطلاعات جالب است. این بازی از دایره المعارف آنلاین رایگان با به چالش کشیدن شما برای سفر از یک صفحه ویکی پدیا به صفحه دیگر با استفاده از پیوندهای داخلی در صفحه استفاده می کند. همچنین بر اساس میزان آسانی چالش، زمان شما را تعیین می کند. به عنوان مثال، رسیدن از صفحه شروع جنگ اقیانوس آرام به صفحه پایانی دریا نسبتا آسان است. از سوی دیگر، حرکت از صندلی الکتریکی به HTML کمی پیچیده تر است.

7. Line Rider

Line Rider آنقدر یک بازی وب محبوب است که بر روی Nintendo DS و Wii منتشر شد. اگرچه به آن کنسول ها نیاز ندارید زیرا می توان آنها را مستقیماً در مرورگر پخش کرد. از مکان نما خود برای ایجاد خطوط استفاده کنید، که شکل کوچک سپس آنها را طی می کند. با کشیدن حلقه ها، رمپ ها و پرش های دیوانه تا می توانید خلاقیت به خرج دهید.

8. The Floor Is Lava!

The Floor Is Lava! دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: گدازه های کشنده ای در زیر وجود دارد که با پرتاب کردن خود به سمت مکان نما ماوس از آن جلوگیری می کنید. اما بازیکنان دیگری نیز وجود دارند، و کمی شبیه Bumper Car است. اگر آنها را بزنی، به عقب برمی گردی. زنده ماندن سخت است، اما بسیار سرگرم کننده است! هر بازی کمتر از یک دقیقه طول می کشد، اما شما می خواهید دوباره و دوباره به بازی ادامه دهید.

9. Quick, Draw!

قرعه کشی سریع! نه تنها یک بازی، بلکه راهی برای آموزش شبکه عصبی است. یک کلمه به شما ارائه می شود و سپس زمان کوتاهی برای ابله کردن آن در اختیار دارید. همانطور که ترسیم می کنید، سیستم سعی می کند بر اساس یادگیری ماشین حدس بزند که چه چیزی است. سپس از نقاشی شما برای کمک به آموزش ماشین در آینده استفاده خواهد شد.

10. Frogger

Frogger یک بازی آرکید کلاسیک دهه 1980 است. در طول سال‌ها دنباله‌ها و کلون‌های زیادی داشته است، اما نسخه اصلی هنوز جذابیت زیادی دارد. این بازی وب بازسازی نسخه اصلی است. اگر هرگز Frogger را بازی نکرده اید، باید آن را دنبال کنید. هدف این است که قورباغه خود را به طرف دیگر پرتاب کنید و از ترافیک در جاده و رودخانه خطرناک اجتناب کنید.

11. Color Pipes

Color Pipes سطوح زیادی دارد تا شما را برای بازدیدهای زیادی سرگرم کند. در بازی باید رنگ ها را با کشیدن خطوطی بین آنها جفت کنید. همچنین باید کل تخته را پوشانده باشید. تنها مشکل این است که اگر هر یک از خطوط عبور کند، حرکت نامعتبر است. ساده و در عین حال اعتیاد آور!

12. Slime Volleyball

Slime Volleyball یک بازی آنلاین قدیمی است، اما در آزمون زمان مقاومت می کند. شما هم می توانید در برابر کامپیوتر یا با یک دوست بازی کنید. هنگامی که یک توپ را به جلو و عقب در یک تور می‌زنید، کمی لکه یا لجن را کنترل می‌کنید. اگر توپ در سمت شما زمین را لمس کند، برای حریف یک امتیاز است. سری اسلایم به ورزش های دیگر گسترش یافت، اما والیبال همچنان بهترین است.

13. Wordle

Wordle یک بازی روزانه رایگان حدس کلمه است که شما را به چالش می‌کشد تا یک کلمه پنج حرفی را در شش تلاش حدس بزنید. همانطور که حدس می‌زنید، کاشی‌ها تغییر رنگ می‌دهند تا نشان دهند چقدر به کلمه صحیح نزدیک هستید. یک کلمه جدید در نیمه شب در دسترس است تا شما را برای لذت بردن از آن بازگرداند.

14. Helicopter

در هلیکوپتر، شما از موس خود برای کنترل هلیکوپتر و دور زدن موانع ورودی استفاده می کنید. کلیک کنید تا هلیکوپتر بلند شود، توقف کنید تا اجازه دهید سقوط کند. این یک بازی بی پایان است که سرعت می گیرد و دیوانه می شود. از آنجایی که در هر بازی یک امتیاز ثبت می‌کند، وقتی سعی می‌کنید خود را شکست دهید، احساس اعتیادآور «فقط یک نوبت دیگر» را به شما می‌دهد.

15. slither.io

Slither.io یک بازی آنلاین سرگرم‌کننده و رنگارنگ است که در آن شما یک مار را در منظره‌ای نئونی کنترل می‌کنید و برای افزایش طول خود به درون گوی‌های درخشان می‌لغزید. چالش این است که شما در مقابل دیگران بازی می کنید، که برخی از آنها طولانی تر از شما هستند. آنها می توانند شما را در بر بگیرند و طولانی تر شوند. البته می توانید همین کار را با مارهای کوچکتر نیز انجام دهید. ببینید چقدر می توانید بزرگ شوید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا