سخت افزار

معرفی پرینتر رنگی هواوی PixLab V1 با پشتیبانی از HarmonyOS 3.0

هواوی از اولین چاپگر رنگی خود از سری PixLab رونمایی کرد که بر روی HarmonyOS 3.0 اجرا می شود. PixLab V1 یک چاپگر رنگی جوهرافشان است که از تنظیم رنگ 3D Lut، پیگیری دمای رنگ و درجه بندی دیافراگم پشتیبانی می کند. PixLab V1 از قابلیت پاک کردن دست خط با هوش مصنوعی پشتیبانی می کند و می تواند به طور خودکار دست خط را قبل از چاپ یک رول خالی جدید پاک کند.

PixLab V1 می تواند به طور کامل رنگ اصلی یک عکس را در حین چاپ رنگی بازیابی کند و همچنین دارای فناوری Hyper Terminal است که امکان چاپ بدون درز از تلفن همراه را فراهم می کند. با نزدیک‌تر کردن تلفن به چاپگر، اتصال یکپارچه و سریع بین تلفن و چاپگر حاصل می‌شود. پس از اتصال، کارهای چاپ را می توان به سرعت از طریق تلفن انجام داد. این فقط به حداقل تنظیمات پیکربندی نیاز دارد و کاربران می توانند تنها با یک کلیک فایل ها را از تلفن خود چاپ کنند. همچنین می توانید پیشرفت چاپ را از طریق تلفن مشاهده کنید.

پشتیبانی از HarmonyOS 3.0 عملکردهای هیجان انگیز زیادی را برای چاپگر رنگی جوهر افشان جدید به ارمغان می آورد. این چاپگر را قادر می سازد تا به طور یکپارچه با تلفن های هوشمند ارتباط برقرار کند. PixLab V1 چاپ از راه دور و تک لمسی را ارائه می دهد. ضد انسداد هوشمند ارائه می دهد و هواوی همچنان در مورد قیمت و تاریخ عرضه PixLab V1 ناامید است. هواوی همچنین تعداد پرینترهای سری PixLab را فاش نکرده، زیرا انتظار داریم مدل‌های دیگر به V1 بپیوندند. مشخص نیست که آیا PixLab V1 در سطح جهانی در دسترس خواهد بود یا خیر.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا