گجت و پوشیدنی

شارپ نمونه اولیه نمایشگر روی سر را برای VR با قابلیت اتصال به موبایل توسعه می دهد

نمونه اولیه واحد نمایشگر روی سر برای واقعیت مجازی توسط شارپ در جریان نمایشگاه CES 2023 رونمایی شد که با استفاده از فناوری کوچک سازی اختصاصی شارپ تصاویری با وضوح بالا ارائه می دهد. نمونه اولیه Head-Mounted Display حدود 175 گرم وزن دارد و از یک صفحه نمایش VR بسیار سبک و یک چشمی بسیار نازک تشکیل شده است.

نمونه اولیه منعکس کننده تخصص طولانی مدت شارپ در توسعه گوشی های هوشمند است. این گجت را می توان برای مدت طولانی بدون استرس و خستگی استفاده کرد. به اندازه جمع و جور جمع می شود و به راحتی می توان آن را حمل کرد. از نظر کیفیت، صفحه نمایش VR محتوای 4K (2K در هر چشم) را با بازتولید صاف و نرخ تازه سازی 120 هرتز ارائه می دهد. شارپ می‌گوید که این گجت تجربه‌ای واقعاً فراگیر را ارائه می‌کند.

همچنین دارای ماژول دوربین رنگی RGB شارپ برای فوکوس فوق سریع با استفاده از لنز پلیمری است. عملکرد نمایش تصویر به ارائه تصاویر رنگی از دنیای واقعی اطراف کمک می کند. یک ویژگی پاپ آپ به کاربر اجازه می دهد تا تصاویر اطراف را در یک پنجره جداگانه نمایش دهد. هدست Sharp Head-Mounted Display VR دارای دو دوربین سیاه و سفید برای پشتیبانی از ردیابی دست است که حرکت دست را به عملیات در میدان مرئی تبدیل می کند.

فوکوس تصویر با تغییر ضخامت لنز پلیمری به دست می آید و فوکوس سریعتر از مدل های معمولی است. این عملکرد اجازه می دهد تا هدست بدون کنترلر کار کند. انتظار می رود نمونه اولیه شارپ VR جدید، منادی توسعه تجربیات جدید با ترکیبی از دنیای واقعی و مجازی باشد. هنوز جزئیات زیادی درباره آخرین نمونه اولیه شارپ وجود ندارد. مشخص نیست که چه زمانی و آیا نمونه اولیه واقعی بعدا وارد بازار خواهد شد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا