نرم افزار و اینترنت

امکان پشتیبانی از گوشی‌های تاشو در اپلیکیشن گوگل فوتوز فراهم شد

بازار گوشی‌های تاشو در حال شکل گیری است و به همین دلیل گوگل قصد دارد تعداد اپ‌هایی که از این گوشی‌ها پشتیبانی می‌کنند را افزایش دهد.

گوگل فوتوز یکی از اولین برنامه‌های شرکت گوگل است که به تازگی بروزرسانی برای سازگاری با گوشی‌های تاشو را دریافت کرده است. گوشی تاشو گلکسی فولد به عنوان اولین گوشی تاشو بازار گوشی‌های هوشمند به طور رسمی در تاریخ 26 آوریل یعنی حدود 5 روز دیگر عرضه می‌شود و بروزرسانی برنامه فوتوز توسط گوگل نوعی خوش آمد گویی به اولین گوشی تاشو بازار به شمار می‌رود. با تغییرات انجام شده در این برنامه، ۲۰۰ هزار کاربر گلکسی فولد از روز‌های ابتدایی می‌توانند از ویژگی‌های گوشی تاشو خود بدون هیچ مشکلی بهره‌مند شوند.

البته و از آن‌جایی فعلا خبری از آیفون تاشو نیست، در آپدیت جدید نسخه iOS این اپلیکیشن این موضوع که کدام یک از تصاویر یا ویدیو‌ها هنوز بک‌آپ گرفته نشده‌اند را به کاربر اطلاع خواهد داد.همچنین ساختار گالری نسخه iOS گوگل فوتوز هم دستخوش تغییراتی شده است که امکان بک‌آپ گرفتن عکس‌ها را برای کاربران آسان تر می‌کند.

گوگل با انتشار بیانیه ای در وبلاگ خود در رابطه با نسخه جدید گوگل فوتورز اعلام کرد:

تیم گوگل گالری جدیدی را راه‌اندازه کرده‌است تا به کاربران کمک کند که از عکس‌ها و ویدیوهای خود بک‌آپ گرفته و موارد در دسترس برای انجام این کار را انتخاب کنند.  علاوه بر این، چندین پیشرفت برای همخوانی گوگل فوتوز با دستگاه‌های تاشو صورت گرفته است.

البته این بروزرسانی فعلاً در دسترس همه کاربران قرار نگرفته است و به احتمال بسیار زیاد این بروزرسانی هم‌زمان با ورود گلکسی فولد سامسونگ به بازار، بر روی پلی استور عرضه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا