گجت و پوشیدنی

معرفی هدفون سنهایزر Momentum 4 با عمر باتری 60 ساعت

سنهایزر هدفون جدیدی را برای مجموعه دستگاه های پریمیوم Momentum با نام Momentum 4 Wireless معرفی کرده که با طراحی جدید در مقایسه با مدل های قبلی عرضه شده است. هدفون جدید مجهز به حذف نویز 349.95 دلار قیمت گذاری شده و ظاهر مدرن تری در مقایسه با زیبایی رترو که معمولا در هدفون های قبلی یافت می شد، دارد. مدل جدید همچنین سبک‌تر است و پوشیدن آن راحت‌تر است.

ویژگی برجسته این هدفون عمر باتری عظیم است، زیرا شرکت ادعا می کند که Momentum 4 می تواند تا 60 ساعت زمان پخش را با یک بار شارژ ارائه دهد. عمر باتری تقریباً دو برابر آن چیزی است که محصولات رقیب مانند سونی WH-1000XM5، بوز QuietComfort 45، ایرپاد مکس ارائه می دهند.

همچنان از درایورهای 42 میلی‌متری استفاده می‌کند که شرکت می‌گوید برای «دینامیک، وضوح و موزیکال عالی» تنظیم شده‌اند. سنهایزر همچنین از کنترل‌های دکمه‌های فیزیکی فاصله گرفته و از همان حرکات ضربه زدن و کشیدن انگشت مانند سایر هدفون‌های محبوب حذف نویز استفاده کرده است. از سوی دیگر از کدک های بلوتوث، AAC، SBC، aptX و aptX Adaptive را پشتیبانی کرده و دارای اتصال مولتی پوینت از جمله صدای سیمی USB-C است.

به جای چرم طبیعی که سنهایزر قبلاً از آن استفاده می کرد، پدهای گوش قابل تعویض از چرم مصنوعی ساخته شده است. برخلاف مدل‌های قبلی، هدفون‌های جدید دیگر نمی‌توانند تا شوند، اما اکنون با یک قاب بهبود یافته با محافظ سخت عرضه می‌شوند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا