شیائومی ساعاتی طی برگزاری رویدادی در چین از نسخه جدید رابط کاربری MIUI 12.5 پرده برداری کرده و قرار است در پرچمدار می 11 به کار گرفته شود. این نسخه رابط کاربری بدنبال MIUI 12 بوده که با برخی پیشرفت های گسترده ایمنی، بهینه سازی اپلیکیشن ها، و توانایی دریافت اعلان ها و انجام برخی کارها بر روی دستگاه های متصل ویندوز بدون دردسر همراه است.

شیائومی تصریح کرد که این نام باعث می شود که بروزرسانی جدید به نظر چیز جزئی برسد، اما در واقع راه حل اصلی بعدی نرم افزار برای سال آینده است. این شرکت دلیل اینکه تصمیم گرفته از عدد 13 دور بماند را فاش نکرده است. به هر حال، MIUI 12.5 جدید، زیبایی سیستم و طراحی بصری را بهبود بخشیده است – مدیر شرکت در صحنه رابط کاربری را با iOS مقایسه کرده و گفته است که اثرات انتقال تقریباً یکسان است. شیائومی همچنین در مقایسه با اپل، هواوی، اوپو، ویوو و میزو شرکتی است که کمترین برنامه های سیستمی را به ارمغان می آورد.

مرحله نهایی توسعه شامل بازنویسی ساختار اصلی بود بنابراین MIUI 12.5 از 20 درصد حافظه کمتر و 25 درصد انرژی کمتر استفاده می کند، با حافظه پس زمینه به طور متوسط به 35 درصد کاهش می یابد. صحبت از اپ ها و میزان کار آنها، به غیر از تعداد محدودی اپ های سیستمی برای تنظیمات، دوربین و تماس تلفنی،  همه موارد دیگر می توانند حذف شوند.

درست مثل MIUI 11 و MIUI 12 ، ما یک والپیپرهای داینامیک دیگر داریم. این بار این بلندترین قله کوه چهار خواهر در سیچوان چین است و در زندگی واقعی سازگار می شود، براساس آب و هوای واقعی که تلفن در آن قرار دارد. همچنین سفارشی سازی های بیشتری در مناظر و اصوات وجود دارد – چندین اعلان با الهام از مکان های مختلف در سراسر جهان در چهار زنگ مختلف ارائه می شود.

صحبت از امنیت شد، MIUI 12.5 به کاربران اجازه می دهد تا از استفاده از موقعیت مکانی، داده های خصوصی، دسترسی به کلیپ بورد و استفاده از گذرواژه ها یا سایر اطلاعات حساس به اپلیکیشن ها جلوگیری کنند. بیش از دوازده تلفن هوشمند واجد شرایط اولین بتا بسته هستند اما همه آنها باید در چین مستقر شوند. تمام دستگاه های Mi 10 و همچنین ردمی K30 و حتی برخی از تلفن های اوایل سال 2019 مانند برخی از نسخه های ردمی نوت 7 و شیائومی Mi 9 می توانند به این بروزرسانی بپیوندند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *