گجت و پوشیدنی

معرفی گلکسی بادز 2 پرو با صدای 24 بیتی Hi-Fi و ANC

سامسونگ در آگوست گذشته گلکسی بادز 2 را ارائه کرده بود و امروز، این شرکت نسخه پرو را در رویداد Galaxy Unpacked خود معرفی کرد. گلکسی بادز 2 پرو 15 درصد کوچکتر از مدل های قبلی خود است تا تجربه استفاده طولانی مدت راحت تری داشته باشد. هدفون ها طراحی آیرودینامیکی دارند و دارای یک سوراخ مخصوص دریچه و مشبک نازل برای جریان هوای موثر هستند. بادز 2 پرو دارای سیستم سه میکروفون و شیشه جلوی منبسط شده ای است که بیش از دو برابر اندازه بادز پرو برای به حداقل رساندن نویزهای حواس پرت کننده است.

بادز 2 پرو دارای سیستم حذف نویز فعال هوشمند پیشرفته (ANC) است که برای کاهش سه دسی بل بیشتر از بادز پرو تبلیغ شده است. این هدفون همچنین دارای قابلیت تشخیص صدا است که به محض شروع صحبت در خیابان با شخصی، صدای شما را تنظیم می کند تا بتوانید پاسخ او را بشنوید. این ویژگی همچنین بادز 2 پرو را از حالت ANC به حالت Ambient تغییر می‌دهد تا به تقویت مکالمه کمک کند.

گلکسی بادز 2 پرو دارای درایورهای 10 میلی متری در هر هدفون است و صدای های فای 24 بیتی داشته تا صدایی ثابت و باکیفیت را در حین پردازش برای صدای واضح تر و غنی تر ارائه دهد. هدفون ها از صدای 360 درجه پشتیبانی می کنند تا تجربه ای فراگیرتر و واقعی تر ارائه دهند و از فناوری Dolby Head Tracking برای تقلید از تجربه صدای سینمایی استفاده می کنند.

بادز 2 پرو می تواند با گوشی هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند، رایانه شخصی و تلویزیون هوشمند شما کار کند. سامسونگ همچنین کلید Buds Audio Switch، Easy Pair و Bluetooth Info Sync را برای اتصال بادز 2 پرو به تلویزیون سامسونگ یا گلکسی بوک برای انتقال یکپارچه گسترش داده است. بادز 2 پرو همچنین از SmartThings Find پشتیبانی می کند، به این معنی که وقتی هدفون خود را پشت سر می گذارید، حتی در حالت آفلاین، در دستگاه گلکسی خود مطلع می شوید.

هر هدفون بادز 2 پرو یک باتری 61 میلی آمپر ساعتی دارد که تا 5 ساعت با ANC روشن و 8 ساعت بدون آن قابل استفاده است.  کیس شارژ انرژی را از طریق درگاه USB-C تامین می کند و یک باتری 515 میلی آمپر ساعتی دارد که می تواند کل زمان پخش را تا 29 ساعت افزایش دهد. همچنین می‌توانید کیس را با شارژر بی‌سیم دارای گواهی Qi پر کنید.

سایر ویژگی های برجسته این ایربادز بیسیم شامل اتصال بلوتوث 5.3، تنظیم AKG و مقاومت در برابر آب IPX7 است. ایربادز جدید گلکسی بادز 2 پرو قرار است با قیمت 230 دلار در سه رنگ گرافیتی، سفید، بنفش بورا به فروش برسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا