گجت و پوشیدنی

گوگل از پیکسل واچ 2 رونمایی کرد

گوگل اولین ساعت هوشمند خود را سال گذشته عرضه کرد و در حالی که امیدوارکننده بود، دارای نقص هایی بود. زمان آن فرا رسیده که گوگل پیکسل واچ 2 معرفی شود. در نسخه جدید ساعت، تراشه جدید اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1 بکار رفته که با 2 گیگابایت رم ترکیب می شود. این تراشه 4 نانومتری است که باید به استقامت باتری کوتاه اصلی بپردازد. باتری ساعت جدید با ظرفیت 306 میلی آمپر ساعت بزرگتر نیست (افزایش ناچیزی نسبت به 294 میلی آمپر ساعت). گوگل وعده عمر باتری 24 ساعته را حتی با فعال بودن نمایشگر همیشه روشن می دهد.

همانطور که اشاره کردیم، نمای بیرونی بزرگ و مشابه مدل سال گذشته است. گوگل به این تصمیم پایبند است که تنها یک سایز در دسترس داشته باشد و در آن اندازه کوچک 41 میلی متر است. نمایشگر OLED دایره‌ای 1.2 اینچی با وضوح 384 در 384 پیکسل همراه بوده که نسبت به ساعت 450 در 450 ساعت اصلی کاهش یافته است، اما اگر به مصرف انرژی کمتر کمک کند، همه ما موافق آن هستیم. به هر حال، واچ فیس های جدید تنوع زیادی را ارائه می‌دهند و به شما اجازه می‌دهند بین خوانایی و تراکم اطلاعات تعادل برقرار کنید.

چهار دسته وجود دارد:  Accessible, Arc, Gold Digital و Analog Bold.. اولین مورد همه چیز در مورد خوانایی، ساده و آسان برای خواندن است. چهره های پررنگ با ارقام درشت شبیه به هم هستند. Arc دارای “قوس هایی” است که واقعاً نوارهای پیشرفت برای بیت های مختلف داده ای هستند که ساعت در طول روز ردیابی می کند. چهره‌های Arc نیز دارای پیچیدگی‌هایی هستند، بنابراین می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید داده‌ها را روی صفحه اصلی اضافه کنید.

پیکسل واچ 2 مانند مدل قبلی خود به سنسورهای ضربان قلب نوری و اکسیژن خون مجهز شده است. این ساعت همچنین سطح استرس شما را ردیابی می کند و گزارش دقیقی از کیفیت خواب شما ارائه می دهد. با این حال، گوگل برخلاف رقبایی مانند اپل و سامسونگ، هنوز از ECG استفاده نکرده است. این ساعت بار دیگر دارای رتبه 5ATM/IP68 است، بنابراین گرد و غبار مقاوم بوده و برای شنا در استخرها مناسب است.

یکی از موارد اضافه شده امسال UWB است که باید به ساعت امکان دهد سایر دستگاه های دارای UWB (و خود ساعت قابل ردیابی) را با دقت بیشتری نسبت به بلوتوث و با نشانگر جهت بوت شدن ردیابی کند. گوگل هنوز تگ های ردیابی خود را راه اندازی نکرده است، اما در حال ایجاد یک شبکه Find My Device بومی اندروید است. بند اکتیو اسپورت سوراخ دار بادوام و قابل تنفس است و 50 دلار قیمت دارد. سپس بند بافته شده با قیمت 60 دلار و یک دستبند فولادی نیز وجود دارد. گوگل Pixel Watch 2 به زودی با قیمت 350 دلار برای مدل بلوتوث (همان قیمت نسخه اصلی) در دسترس خواهد بود. یک گزینه LTE نیز با قیمت 400 دلار وجود خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا