موبایل و تبلت

انتشار آپدیت بتای پایدار MIUI 13 برای شیائومی 12 و 12 پرو

گوگل به تازگی اولین بیلد پایدار اندروید 13 را برای دستگاه های پیکسل عرضه کرده است. شیائومی در ادامه راه خود، اکنون اولین بیلد پایدار MIUI 13 مبتنی بر اندروید 13 را برای پرچمداران خود یعنی شیائومی 12 و 12 پرو منتشر کرده است. این بروزرسانی تمام ویژگی های جدیدی را که گوگل با اندروید 13 معرفی کرده به دستگاه ها می آورد.

برای کسانی که نمی‌دانند، شیائومی دو نوع نسخه پایدار MIUI را به کاربران ارائه می‌کند: Beta Stable و Stable. تفاوت کمی بین این دو نسخه وجود دارد، به طوریکه نسخه های اولی برای برای بخش کوچکی از کاربران ثبت‌نام شده در برنامه آزمایشی Mi Pilot در نظر گرفته شده و ابتدا این کاربران نسخه اولیه را آزمایش و پس از آن برای مخاطبان گسترده تری عرضه می شود.

بیلد MIUI 13 مبتنی بر اندروید 13 که در حال حاضر برای شیائومی 12 و 12 پرو منتشر شده یک نسخه “بتا پایدار” است. این بدان معناست که کاربرانی که در برنامه آزمایشی Mi Pilot بتا ثبت نام نکرده‌اند، نمی‌توانند آن را روی دستگاه‌های خود نصب کنند. با این حال، اگر بخشی از برنامه آزمایش Mi Pilot هستید، می‌توانید با دنبال کردن لینک‌های ارائه شده، بیلد را بر روی شیائومی 12 یا 12 پرو خود نصب کنید.

طبق اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده توسط یکی از کاربران در انجمن ارتباطات شیائومی، نسخه اندروید 13 برای شیائومی 12 دارای نسخه فریمور  13.0.4.0.TLCMIXM و حجم 4.2 گیگابایت است. از سوی دیگر، نسخه جدید شیائومی 12 پرو دارای نسخه سیستم عامل 13.0.4.0.TLBMIXM و حجم 4.3 گیگابایت است. همراه با تمام ویژگی‌های جدید اندروید 13، وصله‌های امنیتی اندروید را برای آگوست 2022 بسته بندی می‌کند.

توجه داشته باشید که این نسخه نهایی پایدار اندروید 13 برای این دو دستگاه نیست و دارای برخی مشکلات شناخته شده است. شیائومی بیان کرد که کاربران ممکن است پس از نصب بروز رسانی با مشکلات عملکرد و گرمای بیش از حد مواجه شوند.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا