آموزش

نحوه نمایش هارد دیسک روی دستگاه های مک

دسترسی سریع به فایل‌ها یا برنامه‌های کاربردی رایج در مک شما بهترین چیزی است که دسکتاپ برای آن مناسب است. بنابراین داشتن یک میانبر به هارد دیسک در دسکتاپ مک برای دسترسی آسان به پوشه هایی مانند سیستم، کاربران، برنامه ها و موارد دیگر عالی است. برخی از این فایل ها به راحتی قابل مشاهده نیستند مگر اینکه آنها را از هارد دیسک خود مشاهده کنید.

علاوه بر آن، یک ویژگی وجود دارد که به شما امکان می دهد ویندوز را در رایانه خود مخفی کنید تا به راحتی دسکتاپ macOS خود را نشان دهید. بنابراین، دسترسی به میانبر آسان خواهد بود حتی اگر چندین پنجره باز داشته باشید. فعال کردن میانبر هارد دیسک در دسکتاپ مک شما یک فرآیند ساده است. از طریق Finder می توانید این کار را انجام دهید:

  • Finder را باز کنید.
  • روی Finder در نوار منو کلیک کنید، سپس Preferences را انتخاب کنید.
  • در قسمت General، گزینه Hard disks را فعال کنید.

اکنون نماد هارد دیسک روی دسکتاپ شما ظاهر می شود. شما می توانید آن را به هر جایی از دسکتاپ خود منتقل کنید، درست مانند یک پوشه. اگر طرفدار آیکون میانبر نیستید، می‌توانید آیکون‌های macOS را به چیز دیگری تغییر دهید. علاوه بر میانبر هارد دیسک و پوشه ها، می توانید دیسک های اکسترنال را روی دسکتاپ نشان دهید. به این ترتیب، هنگامی که یک درایو اکسترنال را به مک خود متصل می کنید، میانبر روی دسکتاپ نمایش داده می شود.

Finder همچنین به شما امکان می دهد میانبرهایی برای CD، DVD و iPod اضافه کنید. اگر ترجیح می دهید دسترسی آسان به برنامه های پرکاربرد داشته باشید، می توانید برنامه ها را از Finder به دسکتاپ خود بکشید، اما Dock برای این کار بهتر است.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا