موبایل و تبلت

ویوو Y16 4G با تراشه هلیو پی 35 معرفی شد

ویوو به تازگی یک گوشی هوشمند جدید 4G به نام Vivo Y16 4G را در بازار داخلی خود عرضه کرده است. همچنین شایعه شده که این گوشی هوشمند در روزهای آینده در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. اگرچه این دستگاه به طور رسمی در چین رونمایی شده، اما جزئیات قیمت و در دسترس بودن هنوز در دست نیست.

از لحاظ طراحی، Y16 4G شبیه به Y35 4G است که اوایل این ماه عرضه شد. این دستگاه دارای یک فریم صاف با گوشه های گرد و یک ماژول دوربین مستطیلی در پشت است. ماژول دوربین دوگانه روی دو بریدگی بزرگ در پشت گوشی قرار گرفته که متشکل از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و عمق 2 مگاپیکسلی است. در جلوی دستگاه صفحه نمایش 6.51 اینچی اچ دی پلاس و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در بریدگی قطره ای دیده می شود.

در زیر کاپوت، این گوشی یک تراشه مدیاتک Helio P35 را در خود جای داده که با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. رم را می توان با قابلیت رم مجازی 1 گیگابایت افزایش داد و همچنین گوشی هوشمند دارای اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی است.  از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به سیستم عامل Funtouch 12 مبتنی بر اندروید 12، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 10 واتی، پورت USB Type-C، وای فای دو بانده و بلوتوث 5.0 اشاره کرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا