نرم افزار و اینترنت

قابلیت جدید اینستاگرام برای فیلتر کلمات خاص از پست های پیشنهادی

اینستاگرام راه‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا پست‌های پیشنهادی خود را در میان واکنش‌های شدید به تغییر تهاجمی برنامه به سمت توصیه‌ها تغییر دهند. این برنامه در حال آزمایش گزینه جدیدی است که به کاربران امکان می دهد از کلمات کلیدی و ایموجی برای نادیده گرفتن موضوعات خاص در پست های پیشنهادی استفاده کنند.

این تغییر، پست‌هایی را مسدود می‌کند که در آن‌ها کلمات کلیدی کاربران، که می‌تواند شامل ایموجی و همچنین کلمات و عبارات باشد، در زیرنویس یا هشتگ یک پست ظاهر شود. اینستاگرام با انتشار پستی در وبلاگش بیان کرد:

شما می توانید از این ویژگی برای جلوگیری از دیدن محتوایی که برای شما جالب نیست، استفاده کنید. کاربران می توانند کلمات فیلتر خود را از تنظیمات برنامه سفارشی کنند. این شرکت خاطرنشان می کند که افراد همچنین می توانند تمام توصیه ها را به تعویق بیندازند.

اینستاگرام همچنین در حال آزمایش روش جدیدی برای حذف پست‌های ناخواسته از بخش Explore برنامه است. با این تغییر، کاربران می توانند چندین پست را در یک زمان انتخاب کرده و همه آنها را به عنوان “not interested” علامت گذاری کنند. به گفته این شرکت، این کار آن پست ها را پنهان می کند و توصیه های مشابه را در آینده مسدود می کند.

در حالی که هر دو گزینه جدید نیاز به کمی کار اضافی دارند، این تغییرات می‌تواند برای کاربرانی که از کیفیت توصیه‌های اینستاگرام ناامید شده‌اند، تسکین دهد زیرا این برنامه گام‌های تهاجمی فزاینده‌ای برای تبدیل شدن به تیک تاک برداشته است. آدام موسری، مدیر ارشد اینستاگرام، ماه گذشته گفت که این شرکت تعداد پست‌های پیشنهادی را کاهش خواهد داد و آزمایش خود را با فید تمام صفحه متوقف خواهد کرد. هر دو تغییر عمیقاً نامحبوب بوده‌اند و باعث شده که میم‌های ویروسی از تلاش‌های شرکت برای کپی کردن تیک تاک انتقاد کنند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا