نرم افزار و اینترنت

ویژگی چت گروهی Character.AI امکان چت بین افراد و چندین چت ربات را فراهم می کند

Character.AI، استارت‌آپ چت ربات هوش مصنوعی a16z از محققان سابق هوش مصنوعی گوگل، امروز با ویژگی جدیدی برای مشترکین خود عرضه می‌شود. پلتفرم چت بات، که همراهان هوش مصنوعی قابل تنظیم با کاراکترها و ابزارهای متمایز را برای خود ارائه می دهد، اکنون تجربه چت گروهی را ارائه می دهد که در آن کاربران و دوستانشان می توانند همزمان با چندین کاراکتر هوش مصنوعی چت کنند.

به گفته این شرکت، ویژگی Character Group Chat، همانطور که نام دارد، به کاربران این امکان را می دهد که فقط با کاراکترهای هوش مصنوعی مورد علاقه خود یک چت گروهی ایجاد کنند یا می تواند ترکیبی از انسان ها و همراهان هوش مصنوعی را داشته باشد. ایده این است که کاربران می توانند مانند هر تجربه چت گروهی دیگری، ارتباطات اجتماعی با دوستان خود ایجاد کنند، یا ایده ها را به اشتراک بگذارند و همکاری کنند، اما با همراهان هوش مصنوعی خود در حال حاضر در ترکیب هستند.

این شرکت پیشنهاد می‌کند که کاربران می‌توانند سعی کنند دانشمندان و متفکران هوش مصنوعی مانند آلبرت انیشتین، ماری کوری، نیکولا تسلا و استیون هاوکینگ را با هم چت کنند. برای موارد استفاده عملی تر، ممکن است یک چت گروهی با دوستان در مورد یک تم یا موضوع – مانند سفر، بازی، باشگاه های کتاب، یا ایفای نقش – شروع کنید، سپس از یک همراه هوش مصنوعی دعوت کنید تا به تسهیل و تقویت آن مکالمات کمک کند.

با این حال، تجربه جدید چت گروهی Character.AI به صورت رایگان ارائه نخواهد شد. در عوض، این ویژگی ابتدا در دسترس مشترکین c.ai+ قرار می گیرد تا بازخورد و بهبودهایی را به دست آورند. C.ai+ طرح اشتراک ماهانه 9.99 دلاری استارت‌آپ است که امکان رد شدن از اتاق‌های انتظار و دسترسی به تولید سریع‌تر پیام و همچنین یک کانال اجتماعی انحصاری برای بازخورد و پشتیبانی را از جمله موارد دیگر ارائه می‌دهد. این شرکت می گوید که بعداً این ویژگی را برای عموم مردم باز خواهد کرد.

منبع
techcrunch
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا