گجت و پوشیدنی

معرفی ایربادز JBL Tour Pro 2 با کیس شارژ هوشمند مجهز به نمایشگر لمسی

درست زمانی که فکر می‌کردید چیز دیگری وجود ندارد که بتوانید به هدفون‌های بی‌سیم اضافه کنید، JBL می‌آید و Tour Pro 2 را معرفی می‌کند که دارای اولین کیس شارژ هوشمند در جهان است. کیس شارژ دارای یک صفحه نمایش لمسی 1.45 اینچی LED است که می‌توان از آن برای مدیریت موسیقی، سفارشی کردن صدای هدفون و دریافت تماس استفاده کرد. حتی می‌توانید پیام‌هایی را از تلفن خود و اعلان‌های رسانه‌های اجتماعی دریافت کنید.

در حالی که کیس بدون شک عالی است، ایربادز بی سیم Tour Pro 2 نیز با قابلیت های صوتی خود بسیار خوب هستند. این هدفون ها از درایورهای 10 میلی متری دینامیک برای ایجاد صدای حرفه ای استفاده می کنند و قابلیت حذف نویز تطبیقی واقعی را ارائه می دهد. حالت صدای محیطی نیز وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که با لمس یک دکمه، دنیای اطراف خود را بشنوید.

با استفاده از JBL’s Personi-fi 2.0، پشتیبانی صدای فضایی و تجربه صدای قابل تنظیم وجود دارد. هدفون ها فقط به گوش دادن محدود نمی شوند و می توان از آنها برای برقراری تماس نیز استفاده کرد، زیرا دارای ترکیبی از شش میکروفون است که باید تماس های صوتی را واضح و شفاف کند. زمان پخش کلی این هدفون ها 40 ساعت است که واحد اصلی تا 10 ساعت و کیس شارژ 30 ساعت دیگر قابلیت پخش دارند. این واحد یکی از جدیدترین گزینه های اتصال با بلوتوث 5.3 با پشتیبانی از LE Audio را دارد. JBL Tour Pro 2 در ژانویه 2023 با قیمت 249 یورو و در رنگ مشکی و شامپاین عرضه خواهد شد.

علاوه بر ایربادز، JBL همچنین Tour One M2 را معرفی کرد، مجموعه ای از هدفون های درون گوش که بر اساس شهرت نسل قبلی خود ساخته شده است. JBL بیان می‌کند که Tour One M2 «بهترین ترکیب True Adaptive ANC» را با استفاده از درایورهای پویا تنظیم‌شده حرفه‌ای JBL با اندازه‌گیری 40 میلی‌متر ارائه می‌کند.

Tour One M2 به طور فعال ANC را بر اساس محیط اطراف شما در لحظه تنظیم می کند و بدون توجه به محیط، بهترین صدای ممکن را ارائه می دهد. علاوه بر این، هدفون تشخیص صدای داخلی را ارائه می‌کند که با شروع صحبت، موسیقی را متوقف می‌کند، «Ambient Aware» را برای مکالمه فعال می‌کند و پس از پایان مکالمه، موسیقی را از سر می‌گیرد.

این هدفون زمان پخش زیادی را با حداکثر 50 ساعت گوش دادن خالص و 30 ساعت در هنگام استفاده از ANC ارائه می دهد. بهتر از همه، اگر نیاز به شارژ سریع باتری دارید، این هدفون قابلیت شارژ سریع را ارائه می‌کند که با یک شارژ ده دقیقه‌ای، پنج ساعت بازی را برای شما فراهم می‌کند. مهمتر از همه، هدفون می تواند جمع شود و جمع و جور شود و تنها 268 گرم وزن داشته باشد. JBL Tour One M2 نیز در ژانویه با قیمت 299 یورو وارد بازار خواهد شد.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا