لپ تاپ

معرفی هواوی میت بوک ایکس پرو 2022 با تراشه نسل 12 اینتل و نمایشگر جدید

هواوی میت بوک ایکس پرو لپ‌تاپ پرچمدار این شرکت بوده که حالا برای سال 2022 بروزرسانی شده است. هواوی نمایشگر را تعویض کرده، یک تاچ پد جدید قرار داده، بسته باتری را افزایش داده، نحوه پوشش شاسی آلومینیومی را تغییر داده و پردازنده‌های جدیدتر نسل دوازدهم اینتل را اضافه کرده است. نتیجه نهایی یک لپ‌تاپ توانمند است که ظاهری جزئی دارد.

به دلیل فرآیند پوشش اکسیداسیون Micro-arc جدید که توسط هواوی برای این لپ تاپ جدید (2022) به کار گرفته شده، خود لپ تاپ کمی سبک تر بوده و تنها 1.26 کیلوگرم وزن دارد (در مقایسه با 1.33 کیلوگرم با مدل 2021). این همچنین مزیت دیگری را به همراه دارد که برخی از رنگ‌های جدید و جذاب از جمله خاکستری فضایی، آبی جوهری و سفید در دسترس هستند.

صفحه نمایش جدید آن اکنون یک پنل 14.2 اینچی 3.1K FullView با حداکثر روشنایی 500 نیت است. پشتیبانی کامل از HDR وجود دارد و می توان رنگ های زرق و برق دار را انتظار داشت. Huawei Free Touch نام تاچ پد جدید است که از هشت کنترل حرکتی نوآورانه از جمله تصاویر، روشنایی و تنظیم صدا پشتیبانی می کند. این لپ تاپ همچنین مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7-1260P همراه با 16 گیگابایت رم LPDDR5-5200 و 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه M.2 PCIe 4.0 NVMe SSD می باشد.

هواوی از سیستم خنک‌کننده فن شارک فین جدید استفاده می‌کند که گفته می‌شود میت بوک ایکس پرو را برای جلسات طولانی‌تری عملکرد تحسین‌برانگیز حفظ می‌کند. از سایر مشخصات این لپ تاپ می توان به دو تاندربولت 4، دو USB-C، جک 3.5 میلیمتری، وبکم 720p و باتری 60 وات ساعت با آداپتور 90 وات AC اشاره کرد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن میت بوک ایکس پرو (2022) وجود ندارد.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا