گجت و پوشیدنی

هواوی Watch GT 3 با 14 روز عمر باتری معرفی شد

هواوی جدیدترین نسخه ساعت هوشمند خود را با نام Huawei Watch GT 3 رونمایی کرده که با بهبود سلامت و تناسب اندام و عمر باتری چشمگیر همراه است. Watch GT 3 در دو اندازه 42 میلی متر و 46 میلی متر و در چهار طرح مختلف Active ،Classic ،Elite و Elegant عرضه می شود.

همه مدل ها دارای ویژگی های تقریباً یکسانی هستند، که شامل نظارت بر سلامتی و تناسب اندام، مقاومت در برابر آب 5ATM، به همراه 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی و Huawei HarmonyOS 2.1 می شود. بزرگترین تفاوت بین این دو صفحه نمایش 1.32 اینچی AMOLED در مدل کوچکتر در مقابل صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED در بزرگتر است.

عمر باتری یکی دیگر از تفاوت های بزرگ آن است: مدل 42 میلیمتری طبق گفته هواوی هفت روز عمر باتری دارد، در حالی که مدل 46 میلی متری 14 روز عمر باتری دارد. هواوی تعدادی از ویژگی های جدید ورزشی را فهرست کرده، از جمله شاخص Running Ability Index (RAI)، که از داده های تاریخی دویدن شما برای تجزیه و تحلیل عملکردتان بعد از هر تمرین استفاده می کند. Healthy Living Shamrock، که به شما یادآوری می کند که آب بنوشید و به موقع بخوابید، تنظیمات شخصی جدید و یادآوری ها بهبود یافته است.

به هر حال ، مدل های جدید را نباید با واچ 3 و واچ 3 پرو اشتباه گرفت. مدلهای جدید “GT” اساساً جانشین آن دستگاه ها هستند. با این حال، ساعت های جدید مانند نسخه های قبلی خود eSIM ندارند، به این معنی که تنها در صورتی می توانید با آنها تماس تلفنی برقرار کنید که گوشی شما در این نزدیکی باشد و از طریق بلوتوث به آن متصل شده باشید. هواوی Watch GT 3 مدل 42 میلیمتری از 290 دلار شروع شده، در حالی که مدل 46 میلیمتری آن با قیمت پایه 317 دلار عرضه می شود.

منبع
mashable
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا