نرم افزار و اینترنت

تیک تاک دکمه نپسندیدن نظر را برای همه کاربران منتشر کرد

اکنون راهی برای نشان دادن مخالفت خود با نظرات مضر (یا به سادگی بیهوده) تیک تاک دارید. در پی آزمایشی در بهار امسال، تیک تاک عرضه جهانی دکمه «دیسلایک» را آغاز کرده است. مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید برای ابراز نارضایتی خود، روی دکمه انگشت شست ضربه بزنید، یا اگر فکر دومی داشتید، عمل را لغو کنید.

تیک تاک این ویژگی را به عنوان راه دیگری برای دریافت بازخورد در مورد نظرات “نامربوط یا نامناسب” در نظر می گیرد. در حالت ایده‌آل، نظری با حجم زیادی از نپسندیدن، به تیک تاک در مورد سخنان مشوق عداوت و تنفر، هرزنامه یا ترولینگ هشدار می‌دهد که در غیر این صورت ممکن است از دست بدهد. این به نوبه خود می تواند بخش های نظر سالم تر را ارتقا دهد.

این تنها ابزار تعدیل در اختیار تیک تاک نیست، و منابع ترکیبی می‌تواند به شرکت کمک کند تا بخش‌های نظراتی را که اغلب در حال سقوط هستند، کنترل کند. با در نظر گرفتن این موضوع، مشخص نیست که با توجه به چالش‌های تیک تاک در اجرای خط‌مشی‌هایش، دکمه دوست نداشتن چقدر موثر است. به عنوان مثال، تیک تاک هنوز در کنترل اطلاعات نادرست مشکل دارد. دیسلایک ممکن است کمک کند، اما آنها راه حل مطمئنی را نشان نمی دهند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا