اینتل در کنار معرفی پردازنده‌های دسکتاپ نسل سیزدهم اینتل “Raptor Lake“، ابزار نرم‌افزاری جدیدی را نیز معرفی کرد که برای کمک به اتصال گوشی و رایانه شما، اشتراک‌گذاری فایل‌ها و مدیریت اعلان‌ها، پیام‌ها و تماس‌ها است. اینتل یونیسون در دستگاه‌های نسل سیزدهم و لپ‌تاپ‌های خاص با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Evo پشتیبانی می‌شود، اگرچه به‌صورت فعلی ممکن است فقط در دستگاه‌های آینده کار کند.

نکته مهم این است که Unison از اندروید و iOS پشتیبانی می کند که قبلاً در سایر راه حل های مشترک ویندوز مانند Phone Link مایکروسافت (معروف به تلفن شما) دیده نمی شد. Unison براساس فناوری Screenovate (یک شرکت نرم افزاری بوده که سال گذشته توسط اینتل خریداری شد) است. Intel Unison از طریق Wi-Fi یا بلوتوث با تلفن Android/iOS شما متصل می شود و بسته به تلفن متصل شما کمی متفاوت عمل می کند. برخی از ویژگی‌ها در آیفون‌ها پشتیبانی نمی‌شوند – یعنی پیام‌رسانی چند جانبه.

مدیریت اعلان های شخص ثالث در دستگاه های اندروید و iOS بر اساس رفتار اپلیکیشن متفاوت است. اینتل یونیسون اواخر پاییز امسال از لنوو، ایسر و اچ‌پی برای رایانه‌ و اوایل سال آینده برای رایانه‌های نسل سیزدهم اینتل عرضه می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *