گجت و پوشیدنی

معرفی ساعت فسیل Gen 6 Wellness Edition با Wear OS 3

فسیل اولین ساعت هوشمند مجهز به پلتفرم Wear OS 3 را به نام Gen 6 Wellness Edition عرضه کرد. این ساعت با طراحی شیک همراه بوده و یک اپلیکیشن موبایل Wellness جدید را برای نظارت بر سلامت و تناسب اندام در اختیار قرار می دهد. بیایید نگاه دقیق تری به جزئیات داشته باشیم.

Gen 6 Wellness Edition دارای صفحه نمایش لمسی 1.28 اینچی با عملکرد AOD (نمایشگر همیشه روشن) و حسگر نور محیط است. به نظر شبیه سایر اعضای این سری است و در اندازه 44 میلی متری تنها موجود است. این ساعت در سه رنگ مشکی، نقره ای یا رزگلد ارائه می شود.

چیپست اسنپدراگون 4100 پلاس قدرت پردازشی دستگاه را تامین می کند که در بقیه ساعت های نسل 6 نیز وجود دارد. این پردازنده با 8 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت رم ترکیب شده و دارای قطب نما و ارتفاع سنج است و در صورت جفت شدن با گوشی هوشمند سازگار از تماس های روی مچ پشتیبانی می کند. این ساعت همچنین با سه واچ فیس جدید ارائه می شود.

علاوه بر این، ساعت فسیل جدیدترین سیستم عامل Google Wear را بر روی یک رابط کاربری جدید طراحی شده اجرا می کند. همچنین یک برنامه انحصاری برای ثبت اطلاعات مهم سلامتی و تناسب اندام معرفی می کند. جدا از ویژگی‌های موجود در سری Gen 6، این ساعت همچنین دارای SpO2، ضربان قلب، نظارت بر خواب و تشخیص خودکار تمرین است. نکته جالب توجه این است که گوگل اسیستنت را پشتیبانی نمی کند، اما با آمازون الکسا آن را جبران می کند. Fossil Gen 6 Wellness Edition از 17 اکتبر برای خرید در با قیمت 299 دلار در دسترس است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا