نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید اینستاگرام: ویرایشگر جدید ریلز و بخش ترند و موارد دیگر

اینستاگرام مجموعه ای از ویژگی ها و تغییرات جدید را برای فرمت ویدیوی کوتاه خود Reels اعلام کرده است. این اپلیکیشن دارای یک رابط کاربری ویرایشگر ریلز بازطراحی شده داشته که تراز کردن و زمان‌بندی عناصر مختلف را آسان‌تر می‌کند. یک صفحه ویرایش یکپارچه وجود دارد که در آن کاربران می توانند کلیپ ها، متن و برچسب های اضافی را به پیش نویس ریلز خود اضافه کنند.

ویرایشگر جدید ریلز نیز مانند ویرایشگرهای ویدیویی سنتی، امکان بزرگنمایی و کوچک نمایی روی جدول زمانی را ارائه می دهد. کاربران می‌توانند روی کلیپ صوتی در ویرایشگر ضربه بزنند تا آن را مطابق با تصاویر زمان‌بندی کنند. همه این ویژگی‌های ویرایش اکنون در دستگاه‌های اندروید و iOS در سراسر جهان در دسترس هستند.

یکی از ویژگی‌های تازه ساخته شده برای حساب‌های Creator، بخش جدیدی است که در آن کاربران می‌توانند آخرین روندهای Reels مانند صداهای محبوب و هشتگ‌ها را بیابند. ضربه زدن بر روی نام صوتی نشان می دهد که چه تعداد ریلز با صدای خاص ساخته شده است. علاوه بر این، اینستاگرام دو معیار جدید را تحت Reels Insights اضافه کرده تا دید کلی بهتری از عملکرد محتوا ارائه دهد. این‌ها کل زمان تماشا و میانگین زمان تماشا هستند که اینستاگرام می‌گوید به سازندگان کمک می‌کند “بهتر بفهمند مردم کجا درگیر هستند یا کجا ممکن است نیاز داشته باشید که یک قلاب قوی‌تر ایجاد کنید تا بینندگان بیشتر بمانند”.

یکی دیگر از موارد افزوده مرتبط با Reels این است که این برنامه یک اعلان سفارشی را ارسال می کند که کسی پس از تماشای یکی از ریلزهای کاربر، کاربر را دنبال می کند. اینستاگرام همچنین ویژگی هدایای پولی خود را با انتشار آن در استرالیا، کانادا، فرانسه، مکزیک، نیوزلند و بریتانیا در هفته‌های آینده برای سازندگان بیشتری به ارمغان می‌آورد. سازندگان همچنین می‌توانند اسامی کاربرانی را که برایشان هدایا ارسال کرده‌اند ببینند و با ضربه زدن روی نماد قلب در کنار نام آن‌ها قدردانی کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا