در دنیای اپل واچ، پیکسل واچ و گلکسی واچ، گارمین نامی است که توانسته متفاوت باشد. برخلاف ساعت‌های هوشمند فوق‌الذکر، ساعت‌های گارمین بر روی مقاوم بودن با عمر باتری باورنکردنی و موادی متمرکز شده‌اند که می‌توانند تقریباً همه چیز را تحمل کنند. سری جدید گارمین Instinct Crossover نام دنیای خودرو را به عاریت گرفته، اما چیزی فراتر از این است.

استحکام چیزی است که گارمین همیشه به آن افتخار کرده و خانواده گارمین اینستینکت کراس اوور نیز تفاوتی ندارد. ساعت‌های هوشمند جدید به ریشه‌های خود وفادار می‌مانند و مقاومت در برابر ضربه را ارائه می‌کنند، با استانداردهای نظامی عرضه می‌شوند و دارای مقاومت در برابر آب 100 متر یا 10ATM هستند. نیازی به گفتن نیست که برای یک ساعت هوشمند، این استحکام بیش از حد کافی است، و اگرچه ممکن است علاقه‌مندان به ساعت‌های هاردکور را تحت تأثیر قرار ندهد، برای یک رایانه واقعی روی مچ شما، هنوز هم چشمگیر است.

علاوه بر آن، آخرین خانواده دستگاه های اینستینکت کراس اوور نیز با چیزی عرضه می شود که گارمین آن را RevoDrive Technology می نامد. اساساً ساعت‌های هوشمند را به صورت خودکار کالیبره می‌کند تا زمان دقیق را در صورت تأثیر قابل توجه در طول یک ماجراجویی نشان دهد. با توجه به نگاه ما به ساعت‌های هوشمند هیبریدی، تمام ساعت‌های اینستینکت کراس اوور دارای عقربه‌های آنالوگ هستند که روی نمایشگر دیجیتال قرار می‌گیرند. با این حال، وقتی به داده های دقیق ساعت هوشمند نگاه می کنید، عقربه ها دور می شوند.

نسخه با انرژی خورشیدی Garmin Instinct Crossover Solar Edition نام دارد. گارمین همچنین اشاره کرده که مزیت دریافت این نوع “عمر باتری بی نهایت” در حالت صرفه جویی در باتری است. حتی زمانی که از ویژگی های پیشرفته متصل استفاده می کنید، Garmin Instinct Crossover Solar Edition تا 70 روز باتری را در حالت ساعت هوشمند ارائه می دهد. در همین حال، مدل پایه نزدیک به یک ماه عمر باتری در حالت ساعت هوشمند و 110 ساعت در حالت GPS ارائه می دهد.

این سری همچنین با نسخه instinct Crossover Tactical گارمین با ویژگی‌های تاکتیکی گرا مانند پشتیبانی از دید در شب، حالت مخفی کاری، GPS با فرمت دوگانه، سوئیچ کشتن و غیره عرضه می‌شود. علاوه بر عمر باتری خوب، سری Garmin Instinct Crossover همچنین دارای مجموعه کاملی از ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام، از جمله امتیاز خواب، نظارت بر خواب پیشرفته، نظارت بر استرس، ضربان قلب، VO2 Max، پالس اکسیمتری و غیره است.

همچنین در همه مدل‌ها به Garmin Pay دسترسی خواهید داشت که به شما امکان می‌دهد با استفاده از NFC، در فروشگاه‌های منتخب هزینه پرداخت کنید. نسخه استاندارد با قیمت 499 دلار، برای خورشیدی، 549 دلار و برای تاکتیکال، باید 599 دلار بپردازید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *