نرم افزار و اینترنت

ادغام iCloud Photos در ویندوز 11 اکنون در دسترس است

اگر از آیفون و رایانه ویندوزی استفاده می کنید، همگام سازی عکس ها بسیار آسان تر می شود. قابلیتی که مایکروسافت ماه گذشته اعلام کرد که iCloud Photos را به اپلیکیشن Windows Photos اضافه می کند، از امروز آغاز می شود. مایکروسافت می گوید تا پایان نوامبر در دسترس همه کاربران ویندوز 11 قرار خواهد گرفت.

پیش از این، اگر کاربران آیفون می‌خواستند تصاویر را به رایانه‌های شخصی ویندوزی خود منتقل کنند، باید آیفون خود را با کابل USB وصل کنند یا از برنامه وب iCloud در مرورگر استفاده کنند (یک راه‌اندازی قدیمی و نامرتب، اگرچه این سایت به زودی دستخوش تغییرات بسیار مورد نیاز می‌شود). ویژگی جدید مایکروسافت به شما یک نمای یکپارچه از تمام عکس های iCloud خود را از طریق برنامه Windows 11 Photos می دهد.

برای استفاده از ویژگی جدید، باید مطمئن شوید که برنامه Windows Photos شما به‌روز است. سپس، باید برنامه iCloud برای ویندوز را از مایکروسافت استور نصب کنید، وارد شوید و همگام سازی عکس های خود را انتخاب کنید. ادغام iCloud Photos بخشی از ابتکار گسترده‌تر مایکروسافت است تا نرم‌افزار خود را به «بازترین» تبدیل کند و نقاط اصطکاک بین سرویس‌های رقیب را حذف کند.

به عنوان مثال، سازنده ویندوز ماه گذشته اپل موزیک را روی کنسول های ایکس باکس راه اندازی کرد و اپل تی وی و برنامه های موسیقی سال آینده به ویندوز 11 می آیند. سیستم‌عامل دسکتاپ مایکروسافت از برنامه‌های اندروید و نمونه‌های لینوکس نیز پشتیبانی می‌کند و برنامه Phone Link آن پیام‌ها و اعلان‌های تلفن اندروید را با دسکتاپ شما همگام‌سازی می‌کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا