نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت مشکلات مربوط به نوار وظیفه در ویندوز 10 را تایید کرد

پس از تایید مشکلات مربوط به احراز هویت Kerberos در ویندوز 10 و 11، مایکروسافت با مشکل شناخته شده دیگری بازگشته است. این بار، رایانه‌هایی را تحت تأثیر قرار می‌دهد که ویندوز 10 نسخه‌های 20H2، 21H1، 21H2 و 22H2 را اجرا می‌کنند.

مایکروسافت می گوید کسانی که به ویندوز 10 پایبند هستند ممکن است با یک باگ عجیب روبرو شوند که باعث می شود نوار وظیفه به طور لحظه ای ناپدید شود. همچنین، کل سیستم ممکن است هنگ کند و پاسخگو نباشد. اگرچه این مشکل ترسناک به نظر می رسد، ولی مایکروسافت قبلاً اصلاحات لازم را اجرا کرده و کدهای مشکل ساز را برای رفع آسیب بازگردانده است.

دستگاه های آسیب دیده باید ظرف 24 ساعت به حالت عادی بازگردند. با این حال، کاربران می‌توانند با ریستارت کردن سیستم‌ خود یا اعمال یک خط‌مشی خاص گروهی (فقط در دستگاه‌های مدیریت‌شده توسط سازمان)، روند را تسریع بخشند. ویژگی Known Issue Rollback یا KIR اغلب به مایکروسافت کمک می کند تا باگ های ویندوز را بدون نیاز به بروزرسانی یا وصله های اضافی حل کند. KIR اخیراً به تعمیر دسترسی مستقیم خراب در نسخه‌های مختلف ویندوز 10 و 11 کمک کرد و توانایی اتصال به شبکه‌های راه دور بدون شبکه VPN را بازیابی کرد.

با وجود این، مایکروسافت هنوز چندین باگ شناخته شده برای حل کردن دارد. این غول نرم افزاری در حال کار بر روی رفع مشکلات احراز هویت Kerberos، خطای عملیات دامنه “0xaac (2732)، مشکلات به روز رسانی Secure Boot DBX و کاهش عملکرد در بازی های مختلف است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا