نرم افزار و اینترنت

قابلیت حذف پس زمینه تصاویر در اپلیکیشن Paint ویندوز 11

اپلیکیشن Paint در ویندوز 11 بسیار مفیدتر شده و به شما کمک می کند از فتوشاپ برای یک چیز دیگر استفاده نکنید. در حال حاضر در نسخه بتا برای Canary و Dev Channel Windows Insiders به‌روزرسانی جدیدی برای Paint است که گزینه حذف پس‌زمینه تصویر را با چند کلیک ساده ارائه می‌کند.

این ویژگی جدید در نسخه 11.2306.30.0 برنامه در دسترس است و برای استفاده از آن، فقط باید تصویر مورد نظر خود را در یک رنگ خالی Canvas قرار دهید. سپس، پس از آن، دکمه حذف پس زمینه جدید را در قسمت Image در نوار ابزار انتخاب کنید. شما کنترل کاملی بر تصویر خود خواهید داشت و می توانید از انتخاب مستطیل برای انتخاب ناحیه ای که باید حذف شود، استفاده کنید. بلافاصله پس از آن، خواهید دید که یک برش از موضوعی که انتخاب کرده اید دریافت خواهید کرد.

این جدیدترین به روز رسانی در واقع جایگزین یک آپدیت ناخواسته شده است. اوایل امروز، Windows Insiders متوجه شد که مایکروسافت نسخه 11.2306.28.0 Paint را حذف کرده است. مایکروسافت در چند ماه گذشته واقعاً مشغول بروز رسانی برنامه Paint بوده است. به آرامی اما مطمئناً این برنامه نسبت به چند سال پیش از نظر ویژگی بسیار کاملتر می شود.

Paint فقط چند هفته پیش یک حالت تاریک کامل را دریافت کرد. هنوز خبری در مورد زمانی که اینسایدرهای غیر ویندوز و کسانی که نسخه معمولی ویندوز 11 را اجرا می کنند، این ویژگی را دریافت خواهند کرد. اما، طبق معمول، معمولاً چند هفته تا چند ماه طول می‌کشد تا مایکروسافت چنین به‌روزرسانی‌هایی را برای مخاطبان گسترده‌تری ارائه کند.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا