موبایل و تبلت

انتشار One UI 5.0 برای گلکسی A51 5G، A13 5G و Xcover 5

سامسونگ پس از بروزرسانی پرچمداران خود، اکنون به شدت آخرین نسخه پوسته اندرویدی سفارشی خود را برای دستگاه های میان رده خود عرضه می کند. اخیراً گلکسی M42 به‌روزرسانی پایدار One UI 5 را در هند دریافت کرده است. اکنون، در جدیدترین توسعه، سازنده کره ای نرم افزار مبتنی بر اندروید 13 را برای گلکسی A13 5G، گلکسی A51 5G و گلکسی XCover 5 منتشر می کند. در حال حاضر، این بروزرسانی در اروپا در حال ارائه است، اما به زودی به سایر مناطق نیز خواهد رسید.

به‌روزرسانی One UI 5 برای گلکسی A13 5G با نسخه فریمور A136BXXU2BVK3 منتشر می‌شود. آخرین نرم افزار از هم اکنون فقط در مناطق منتخب اروپایی موجود است. نسخه ورایزون 5G گلکسی A51 (شماره مدل SM-A516V) به‌روزرسانی One UI 5 را با شماره ساخت A516VSQU5FVK1 دریافت می‌کند. بروزرسانی اندروید 13 نیز برای گلکسی XCover 5 مقاوم با نسخه فریمور G525FXXU5CVK6 منتشر می‌شود.

این نسخه تمام ویژگی های جدید معرفی شده با اندروید 13 را به همراه دارد و شامل وصله امنیتی نوامبر 2022 است. طبق معمول، نرم افزار به صورت مرحله ای در حال عرضه است، بنابراین ممکن است چندین روز طول بکشد تا برای همه در دسترس باشد. اگر صاحب دستگاه‌های ذکر شده در بالا هستید، مراقب اعلان OTA باشید. با رفتن به تنظیمات، انتخاب Software Update و ضربه زدن روی Download and install، می‌توانید به‌روزرسانی را به صورت دستی بررسی کنید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا