نمایشگاه CES قرار است ماه آینده از 5 ژانویه تا 8 ژانویه در لاس وگاس برگزار شود. انتظار می رود تعداد زیادی از شرکت ها فناوری خود را در نمایشگاه فناوری آینده به نمایش بگذارند. اکنون، قبل از این رویداد، برند Alienware دل شروع به بررسی ورود دستگاه آینده خود کرده است.

تیزر ویدیویی کوتاه الین ور که در توییتر به اشتراک گذاشته شده، ویژگی کلیدی پیشنهاد آینده آن را تایید می کند. این دستگاه به نمایشگر بزرگ 18 اینچی مجهز است. این اولین لپ تاپ 18 اینچی گیمینگ از سال 2015 توسط Alienware خواهد بود، زمانی که شرکت تابعه دل مدل نسخه محدودی با پردازنده گرافیکی دوگانه، چهار هارد دیسک و یک تراشه قابل ارتقا را معرفی کرد. این برند بر روی فاکتورهای فرم 14 و 17 اینچی تمرکز داشت.

ویدیوی تیزر لپ تاپ گیمینگ 18 اینچی آینده را فاش نمی کند. در توییت اشاره شده: “وقتی چیزی به این بزرگی و قدرتمند می‌آید، اثری از خود بر جای می‌گذارد”. این ویدیو که محصول شماره 18 را روی زمین چمنی حک شده، نشان می دهد. به غیر از این، هیچ اطلاعاتی در مورد دستگاه وجود ندارد. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این برند جزئیات بیشتری را قبل از رویداد معرفی کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *