ایسوس امروز از یک مینی کامپیوتر صنعتی با طراحی بدون فن و مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7 (15 وات) معرفی کرد که PL64 نام دارد.  هر واحد PL64 تحت آزمایش‌های قابلیت اطمینان باتری قرار گرفته و طراحی بدون فن عملکرد مطلوب را حتی در دمای محیط تا 50 درجه سانتی‌گراد تضمین می‌کند.

این مینی پی سی دارای دو پورت LAN شامل اترنت 2.5 گیگابیت در ثانیه، دو درگاه COM، پنج پورت USB، به همراه پشتیبانی از نمایشگر سه گانه 4K با فرکانس 60 هرتز است. مینی پی سی PL64 از طراحی جدید و تقریباً بی‌صدا بدون فن استفاده می‌کند که ورود گرد و غبار به داخل شاسی را به حداقل می‌رساند تا عمر محصول را افزایش دهد. طراحی بدون فن و پشتیبانی از تراشه 15 وات، PL64 را برای کاربردهای صنعتی که قابلیت اطمینان، دوام و نویز کم اهمیت بالایی دارند، ایده آل می کند.

PL64 را می توان با گرافیک Intel Iris Xe (در نسخه های i5/i7) یا Intel UHD Graphics (در نسخه های i3/Celeron) پیکربندی کرد تا فیلم ها و تصاویر را با کیفیت خیره کننده 4K با فرکانس 60 هرتز صاف نمایش دهد. علاوه بر این، PL64 می تواند تا سه صفحه نمایش 4K را از طریق HDMI پشتیبانی کند، بنابراین برای تابلوهای دیجیتال، بیلبوردها و برنامه های تبلیغاتی عالی است.

PL64 می‌تواند به لطف یک ماژول داخلی اختیاری از WiFi 6E پشتیبانی کند که امکان پخش روان ویدیوهای با وضوح بالا، اتصالات کم‌تر و عملکرد بی‌سیم سریع در محیط‌های متراکم را فراهم می‌کند، حتی زمانی که PL64 از روتر دور است. علاوه بر این، ماژول Mini PC PL64 را با یک کانال 160 مگاهرتز با سرعت بالا فراهم می کند. ابعاد شاسی 0.81 لیتری PL64 فقط 199.7 در 119.7 در 33.9 میلی‌متر است که به آن اجازه می‌دهد در فضاهای تنگ یا تنظیمات برای تابلوهای دیجیتال یا کیوسک‌های PL64 قرار بگیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *