ال‌جی هنوز خط تولید تلویزیون‌های OLED 2023 خود را به پایان نرسانده است. این شرکت از تلویزیون 97 اینچی Signature OLED M3 رونمایی کرده است؛ محصولی که به گفته ال جی، اولین تلویزیونی است که از انتقال صوتی و تصویری بی‌سیم Zero Connect پشتیبانی می‌کند.

دستگاه‌های خود را به یک جعبه خارجی بزرگ وصل کنید و می‌توانید تصویری با فرکانس 120 هرتز 4K را از فاصله 30 فوتی به تلویزیون ارسال کنید، بدون اینکه کابل‌های زشت را مستقیماً به دستگاه وارد کنید. در حالی که این رویکرد کاملاً بی‌سیم نیست، به شما امکان می‌دهد پخش کننده‌های رسانه و کنسول‌های بازی خود را از دید دور نگه دارید.

فناوری باید تحت استفاده در دنیای واقعی پایدار بماند. ال‌جی ادعا می‌کند که الگوریتم آن اختلالات ناشی از حرکت افراد و حیوانات خانگی در اتاق را به حداقل می‌رساند، و به نظر می‌رسد که در تجربه کوتاه ما در CES این موضوع ثابت ماند.  می‌توانید آنتن را به سمت تلویزیون بچرخانید و از دستورات صوتی برای مدیریت آن استفاده کنید، بنابراین نگران قرار دادن آن نباشید.

در مورد جزئیات دیگر، ال‌جی چیز دیگری را به اشتراک نگذاشته، اما M3 دارای یک براکت یکپارچه است که به تلویزیون اجازه می‌دهد تقریباً روی دیوار بنشیند. به عنوان یک مجموعه 4K، مانند خط Z3 آماده 8K، حق رجزخوانی را ارائه نخواهد کرد. مانند سایر اعلامیه های تلویزیون CES ال جی، هیچ خبری در مورد قیمت یا در دسترس بودن M3 وجود ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *