طبق یافته‌های منتشر شده توسط @XenoPanther در توییتر، مایکروسافت در حال بررسی محتوای توصیه‌شده در ویندوز 11 است. ما قبلاً برنامه‌ها و فایل‌های توصیه‌شده را در منوی استارت داشتیم. اکنون برای دیدن فایل های توصیه شده در File Explorer آماده شوید.

کشف جدیدترین نسخه‌های فایل shell32.dll.mui و propsys.dll.mui یک ویژگی جدید را در پنجره گزینه‌های پوشه نشان داد. بخش حریم خصوصی در تب General حاوی یک چک باکس جدید به نام “Show recommended content” است. در حال حاضر، هیچ اطلاعات اضافی در مورد این ویژگی وجود ندارد، بنابراین هر کسی حدس می‌زند که چگونه کار خواهد کرد. ممکن است فایل‌ها و پوشه‌ها را نشان دهد، یا مایکروسافت می‌تواند از آن به‌عنوان راه دیگری برای افزایش تبلیغات استفاده کند.

این شرکت با نمایش بنرها در File Explorer غریبه نیست و گزینه جدید می تواند این کار را ادامه دهد. خوشبختانه، کاربران این فرصت را خواهند داشت (ظاهراً) محتوای توصیه شده را در File Explorer غیرفعال کنند. در نهایت، ما نمی دانیم که آیا مایکروسافت قصد دارد آن را در به روز رسانی های آینده پیش نمایش ویندوز 11 اعلام کند یا خیر. این ایده که ویندوز 11 هر زمان که File Explorer را باز می‌کنید، فایل‌های تصادفی را توصیه می‌کند، عجیب به نظر می‌رسد، بنابراین ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا مایکروسافت این ویژگی را اعلام و توضیح دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *