صوتی و تصویری

مانتیور سامسونگ ادیسه نئو G7 معرفی شد

سامسونگ به تازگی از مانیتور Odyssey Neo G7 جدید (نام مدل: G70NC) رونمایی کرده است. این مانیتور صفحه نمایش 43 اینچی با وضوح 4K (3840 x 2160 پیکسل، 16:9) دارد. نمایشگرهای ادیسه به اندازه کافی بزرگ هستند که بتوان از آنها به عنوان تلویزیون استفاده کرد؛ در واقع آنها تلویزیون های هوشمند Tizen هستند و یک صفحه نمایش فلت برای این کار بهتر عمل می کند. مدل‌های دیگر از انحناهای محکمی استفاده می‌کنند که برای استفاده روی میز بهینه‌سازی شده‌اند.

نئو G7 دارای نور پس‌زمینه Quantum Mini LED برای local dimming است. روشنایی آن برای گواهی VESA Display HDR600 (600 nits) کافی است و از HDR10+ نیز پشتیبانی می کند. به دلیل روشنایی و همچنین پوشش مات روی سطح نمایشگر، می‌توانید از آن در اتاقی با نور روشن استفاده کنید. به عنوان یک مانیتور بازی، می توانید آن را از طریق DisplayPort یا HDMI 2.1 به رایانه متصل کنید. این پنل می تواند با نرخ تازه سازی 144 هرتز با زمان پاسخ 1 میلی ثانیه کار می کند، و از AMD FreeSync Premium Pro پشتیبانی می شود. می‌توانید FPS، نرخ نوسازی متغیر و وضعیت HDR خود را از گیم بار زیر نظر داشته باشید.

ادیسه نئو G7 دارای پشتیبانی داخلی از سرویس های استریم بازی مانند Xbox Cloud Gaming و Nvidia GeForce Now است. می‌توانید یک کنترلر بی‌سیم را از طریق بلوتوث وصل کنید و آماده بازی شوید. شما حتی نیازی به اتصال بلندگوهای خارجی ندارید، زیرا بلندگوهای 20 واتی روی آن وجود دارد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، این یک تلویزیون هوشمند نیز هست، بنابراین می‌توانید پرایم ویدیو، نتفلیکس و یوتیوب را دوباره در حالی که رایانه یا کنسول شما خاموش است پخش کنید. همچنین می‌توانید دستگاه‌های SmartThings خود را از Samsung Smart Hub کنترل کنید.

پایه همراه را می توان با زاویه ای راحت کج کرد، اما می توانید نمایشگر را نیز به دیوار نصب کنید. همچنین، یک جفت پورت USB 3.0 از هاب USB داخلی موجود است. در مورد اتصال به اینترنت، می‌توانید با اترنت مسیر سیمی را طی کنید یا از Wi-Fi 5 استفاده کنید (استریم بازی از اتصال سیمی بهره می‌برد زیرا پایدارتر است و تأخیر کمتری برای راه‌اندازی دارد). سامسونگ Odyssey Neo G7 را در سه ماهه اول سال جاری عرضه خواهد کرد و زمان دقیق و قیمت آن توسط دفاتر منطقه ای این شرکت اعلام خواهد شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا