گجت و پوشیدنی

گجت جدید موتورولا با امکان ارسال پیام ماهواره ای در هر گوشی هوشمندی

جدیدترین محصول موتورولا به نام Defy Satellite Link می تواند قدرت های ارتباط ماهواره ای را به هر گوشی هوشمند آیفون یا اندروید اضافه کند. این فناوری که با همکاری گروه Bullitt توسعه یافته، در MWC 2023 در بارسلون به نمایش گذاشته می شود.

Defy Satellite Link می تواند از طریق بلوتوث با گوشی هوشمند متصل شود و با استفاده از برنامه Bullitt Satellite Messenger، قابلیت ارسال پیامک دو طرفه را فراهم می کند. بولیت اشاره کرد که پیام‌های ارسال شده با استفاده از این دستگاه از طریق ماهواره‌های زمین ثابت که در فاصله 22300 مایلی از زمین قرار دارند، هدایت می‌شوند. این بدان معناست که به راحتی می تواند ارتباطات بسیار مورد نیاز را در مناطقی با اتصال سلولی محدود یا بدون اتصال فراهم کند.

لوازم جانبی بلوتوث یونیورسال با وزن تنها 70 گرم همچنین به کاربران اجازه می دهد موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارند و در صورت نیاز با خدمات اضطراری تماس بگیرند. این یک دکمه فیزیکی SOS و یک دکمه “Check IN” مکان را ارائه می دهد، و این عملکردها می توانند حتی زمانی که تلفن هوشمند جفت شده در نزدیکی شما نباشد، کار کنند.

زیر کاپوت، Defy Satellite Link از تراشه مدیاتک برای ارتباطات ماهواره‌ای تغذیه می‌کند و با باتری 600 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شده که می‌تواند چندین روز دوام بیاورد. لیست ویژگی های اتصال نیز شامل eSIM، GPS، GLONASS، Galileo، بلوتوث 5.1 و غیره است. این دستگاه مقاوم در برابر آب و گرد و غبار بوده و دارای رتبه IP68 است. همچنین تست Mil-Spec 810H را پشت سر گذاشته که عواملی مانند نحوه عملکرد دستگاه در طول تغییرات شدید دما و مقاومت در برابر لرزش و رطوبت را در نظر می گیرد.

Motorola Defy Satellite Link در آوریل امسال با برچسب قیمت 99 دلار به فروش می رسد. همچنین یک گزینه بسته (با شروع از 149 دلار) وجود خواهد داشت که امکان دسترسی به اشتراک سالانه را فراهم می کند که در آن کاربران حداکثر 30 پیام دو طرفه در ماه و SOS Assist را دریافت خواهند کرد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا