موبایل و تبلت

معرفی تکنو اسپارک 10 پرو با تراشه هلیو G88

تکنو به تازگی از Spark 10 Pro رونمایی کرده که دنباله ای از اسپارک 9 پرو سال گذشته با صفحه نمایش بهتر است. مدل جدید به صفحه نمایش IPS LCD بزرگتر 6.8 اینچی با نرخ تازه سازی 90 هرتز و وضوح 2460 در 1080 پیکسل تجهیز شده است.

همچنین، برای اولین بار در اسپارک، 10 پرو دارای پشت شیشه ای است، چیزی که معمولاً برای واحدهای پریمیوم مانند فانتوم ها در نظر گرفته می شود. این شرکت بدون ذکر نام تجاری، این شیشه را “شیشه ستاره ای سخت پوشیده” می نامد. بخش “ستاره” به دلیل ظاهر خالدار است و تلفن در رنگ های مشکی ستاره ای و سفید مرواریدی عرضه می شود.

به غیر از نمایشگر، اسپارک 10 پرو جدید یک چیپست کمی ارتقا یافته به نام هلیو G88 را نیز به همراه دارد. تکنو آن را با 8 گیگابایت رم (به علاوه 8 گیگابایت رم مجازی) و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است.  نمایشگر و چیپست یادآور Camon 18 هستند، اگرچه پیکربندی پایه روی آن تنها نیمی از ظرفیت حافظه 4/128GB را داشت. به هر حال Spark دارای یک اسلات microSD اختصاصی است.

اسپارک همچنین دوربین جلویی بهتری داشته، و یک واحد 32 مگاپیکسلی با فلاش داخلی است. دوربین پشتی شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با حالت Super Night و 3D LUTs برای تنظیم سریع سبک عکس‌های شما، به علاوه یک کمکی نامشخص (به احتمال زیاد یک سنسور عمق) است.  10 پرو مانند برادران خود دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 18 واتی از طریق درگاه USB-C با استفاده از کابل و آداپتور ارائه شده است. تکنو اسپارک 10 پرو اواخر این ماه در دسترس خواهد بود، قیمت آن هنوز مشخص نیست. این گوشی با اندروید 13 و HiOS 12.6 خارج از جعبه عرضه خواهد شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا