صوتی و تصویری

ویوسونیک اولین پروژکتورهایی با برچسب “Designed for Xbox” را معرفی کرد

ویوسونیک اولین شرکت سخت افزاری است که پروژکتوری را با برچسب “Designed for Xbox” معرفی کرده و همزمان دو پروژکتور را ارائه کرده است. نام تجاری Designed for Xbox در سپتامبر 2020 به عنوان یک برنامه گواهی برای لوازم جانبی ساخته شده با همکاری مایکروسافت برای اطمینان از سازگاری با کنسول های Xbox رونمایی شد.

هر دو پروژکتور X1-4K و X2-4K تصاویری با کیفیت 4K UHD را ارائه می دهند که اندازه صفحه نمایش بزرگ تا 100 اینچ را نمایش می دهد و همچنین شامل بلندگوهای Harman Kardon است که صدایی را به عنوان صدای “سطح تئاتر” ارائه می دهد.

دین تسای، مدیر کل واحد تجاری پروژکتور و نمایشگر LED در ViewSonic، بیان کرد:

ViewSonic در تلاش است تا راه حل هایمان را با ذهنیت کاربر محور نوآوری کند و نهایت لذت صوتی و تصویری را ارائه دهد. علاوه بر اینکه اولین برند پروژکتور در جهان است که گواهینامه نور آبی کم توسط TÜV SÜD را برای محافظت از چشم دریافت کرده، ما اکنون اولین راه حل پروژکتور “Designed for Xbox” را در صنعت معرفی می کنیم. ما از همکاری با مایکروسافت خرسندیم تا با جدیدترین پروژکتورهای LED سری X خود بهترین تجربه بازی را برای همه گیمرهای Xbox به ارمغان بیاوریم. ما به نوآوری راه حل های پروژکتور خود برای ارتقای تجربه سرگرمی خانگی برای همه ادامه خواهیم داد.

هر دو دستگاه در رنگ‌های مشکی و سبز عرضه می‌شوند که بازتاب زبان طراحی ایکس‌باکس است و مشخص می‌کند که این پروژکتورها برای گیمرهای ایکس‌باکس هستند. آنها همچنین شامل ترکیبات رزولوشن انحصاری Xbox و نرخ تازه سازی، و همچنین ورودی فوق سریع 4.2 میلی ثانیه و نرخ تازه سازی 240 هرتز هستند.

تفاوت اصلی بین دو قطعه سخت افزاری این است که X1-4K یک پروژکتور با نسبت پرتاب استاندارد است که عمدتاً برای نصب روی سقف در نظر گرفته شده است، در حالی که X2-4K یک دستگاه پرتاب کوتاه است که برای قرار دادن روی میز قهوه یا مشابه برای نمایش یک صفحه نمایش 100 اینچی از فاصله 1.5 متری طراحی شده است. این دو دستگاه در سه ماهه دوم “2022” برای سفارش در دسترس خواهند بود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا