نرم افزار و اینترنت

ویژگی Snapchat AR Lenses به ویدیو چت های مایکروسافت تیمز افزوده شد

مایکروسافت و اسنپ با یکدیگر همکاری کردند تا Snapchat AR Lenses را به تیمز بیاورند. دفعه بعد که با همکاران یا دوستان خود تماس برقرار می کنید، می توانید یکی از 26 لنز محبوب را انتخاب کنید تا کمی استعداد بصری به چت های ویدیویی خود اضافه کنید. می‌توانید خود را به یک شخصیت کارتونی تبدیل کنید، برف مجازی اضافه کنید و پس‌زمینه‌های مختلفی را روی فید وب‌کم خود بزنید.

با این حال، احتمالاً بهتر است مطمئن شوید که در طول مکالمات جدی تر، به طور تصادفی لنز را روشن نگذارید. اسنپ و مایکروسافت می گویند که کتابخانه Lenses برای تازه نگه داشتن چیزها می چرخد. می توانید با انتخاب گزینه Video Effects و سپس اسنپ چت، Lenses را در تیم ها روشن کنید. Lenses از امروز برای همه عرضه خواهند شد. اکثر کاربران باید در روزهای آینده به آنها در Teams دسترسی داشته باشند.

این شرکت‌ها از Snap Camera Kit (یک کیت توسعه نرم‌افزار) استفاده کردند تا فناوری واقعیت افزوده دومی را به تیمز بیاورند. مایکروسافت قبلاً از Camera Kit برای افزودن ویژگی‌های واقعیت افزوده اسنپ به پلتفرم یادگیری ویدیویی خود، Flip، استفاده می‌کرد، جایی که مربیان سعی می‌کنند با ارائه اعلان‌ها، بحث‌های ویدیویی را بین دانش‌آموزان شروع کنند. به گفته اسنپ، از زمانی که مایکروسافت این ادغام را به Flip اضافه کرد، معلمان و دانش آموزان 60 درصد بیشتر احتمال دارد که ویدیوها را در این پلتفرم ارسال کنند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا