نرم افزار و اینترنت

یوتیوب پریمیوم پنج ویژگی جدید دریافت می کند

یوتیوب امروز پنج ویژگی دیگر را به سطح اشتراک پولی اضافه می کند که امیدوار است به اندازه کافی آن را از سطح رایگان متمایز کند تا شما را وادار به پرداخت هر ماه برای آن کند.

مشترکین YouTube Premium اکنون می توانند از سیستم نوبت دهی در گوشی ها و تبلت ها استفاده کنند که قبلاً تا پایان ژانویه در حال آزمایش بود. هنگام استفاده از وب‌سایت یوتیوب، این برای همه در رایانه در دسترس است، اما عملکرد برنامه تلفن همراه به مشترکین محدود می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست، این امکان را به شما می دهد تا یک صف از ویدیوها برای پخش ایجاد کنید، ویدیوهای جدید را به آن اضافه کنید و موقعیت آن هایی را که از قبل وجود دارند تغییر دهید.

در مرحله بعد، اعضای Premium می توانند جلسات گوگل میت را میزبانی کنند که در آن همه شرکت کنندگان، صرف نظر از اینکه کاربران پریمیوم یا رایگان هستند، می توانند ویدیوهای یوتیوب را با هم تماشا کنند. این در حال حاضر از طریق اشتراک‌گذاری زنده Meet در دستگاه‌های اندرویدی فعال است و “در هفته‌های آینده” برای کاربران FaceTime در iOS از طریق SharePlay فعال خواهد شد. سومین ویژگی جدید، امکان ادامه تماشای ویدیوهای یوتیوب از جایی که آن را متوقف کرده اید، حتی اگر بین دستگاه ها جابجا شده باشید، است. این اکنون روی اندروید، iOS و وب در دسترس می باشد.

چهارمین ویژگی جدید، دانلودهای هوشمند، اکنون ویدیوهای توصیه شده را مستقیماً به کتابخانه شما اضافه می کند و برای مشاهده آفلاین آماده است. اگر فراموش کرده‌اید که برخی از موارد را برای پرواز آینده خود بارگیری کنید، این امر به شما کمک می‌کند، اگرچه دقیقاً مشخص نیست چه چیز جدیدی در اینجا وجود دارد، زیرا مدتی است که برای اعضای پریمیوم در دسترس بوده است. در نهایت، «در هفته‌های آینده»، برای اعضای Premium، یوتیوب در iOS نسخه بهبودیافته نرخ بیت را برای ویدیوهای با وضوح HD 1080p ارائه می‌کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا